• TidigtUte

Lust att ses?

Klart vi kan gå alla!!!

Vilken tid kan ni? Jag kan inte mitt på dan, men det beror ju på när detta är o så....!

• TidigtUte

Hej hej!
    Ska vi säga att vi ses 12? Ändrade planer för mig. Jag ska nämligen träna 14.30 så 12 passar mig bäst. Hur har ni det?

• TidigtUte

Vart är där utanför? (nollkoll...)

• TidigtUte

Millemo: Japp då vet jag vart det är. Syns utanför Salong it sönd 12.

• TidigtUte

Millemo, muminlina, bride2b o frank2b: Syns utanför Salong it 12.00 på söndag!

Trevlig helg så länge!

• TidigtUte

Millemo: Vilka blev det? Dom med röda hjärtan? Jättefina var dom. Sa till T att vi får fixa lite till med våra kort, typ det där hjärtat i hörnet som man tryckte med nån grej, ja du vet vad jag menar.

Ska du fixa halsbandet själv? Förresten, när ska du till din granne som hade snö halsbanden? Kan man få hänga med?

kram A

• TidigtUte

Muminlina: Det är ett märke som heter snö och dom gör väldigt fina accessoarer (stavas det så?).

• TidigtUte

Millemo: Vi kan ju kolla på det i nästa vecka, går gärna dit o kollar på det.

Jag tyckte man såg korten väldigt bra i kameran faktiskt. Klart du får "sno" våran idé , no probs!
    Ska du köpa grejorna till halsbandet på Panduro?

• TidigtUte

Muminlina: Jag har hört att den ska vara jättedålig, vi överväger faktiskt om vi ska gå. Vi bestämmer oss imorgon, beror på hur bakfulla vi e....hahahaha

• TidigtUte

Millemo o Muminlina: Jag hänger gärna på till Engelska tårthuset.

Svar på tråden Lust att ses?