• muminlina

Lust att ses?

Millemo - Fy vad tråkigt! Ingen som har sett något så att man skulle kunna få fast de som gjorde det? Tur att det inte var mer personliga grejer de tog iaf.. verktyg kan man ju kanske få nytt på försäkringen? Men väldigt tråkigt iaf såklart

• muminlina

Nu har det löst sig med mitt tärn problem. Och nu kollar jag efter klänningar... tips på sidor?

• muminlina

TidigtUte - ok, bra att jag inte kommit för att ringa än då :)

• muminlina

Frank 2 B - Va bra att ditt tärnproblem löste sig. Hur gick det med din första tärna?

Bride2B.. - Vi ska träffas på coffée dream på linnégatan, vid olivedalshållplatsen.

• muminlina

Millemo - åker du 1'an så är coffée dream precis över gatan åker du 6'an så är det snett mot linnéplatsen. Hållplatserna heter alltså båda olivedalsgatan. Det är en rätt stor och tydlig skylt så du ser stället om du kollar runt :) Det finns ett annat ställe som heter coffée house men det är inte det...
    Jag kommer imorgon, men skulle något hända så sms'ar jag. Är det du och jag Millemo eller någon annan också?

• muminlina

Mimmis - kul om du också kommer :)
    Frank 2 B - det kommer fler gånger.. men om du ändrar dig så vet du var vi är :)

Vi ses ikväll.

• muminlina

Chandra27 - visst hade vi trevligt. Det var jag och Millemo. Vi fikade i 2½ timme. Tiden går fort när man har mycket att prata om :) Vi bestämde inget nytt datum. Vi kanske kan göra det här istället.

• muminlina

Fika är alltid trevligt. Vad sägs om 25'e?

Bride2B.. - kul med provuppsättning.. har du bestämt dig för hur du vill ha det eller ska du prova dig fram?

• muminlina

Bride2B.. - jag gillade också din frisyr.. och inbjudningskorten! :)

Mig spelar det ingen roll var vi träffas.. Men ska vi bestämma den 25'e kl 18:00?

• muminlina

Bride2B.. - synd att du inte kan komma.. vart jobbar du?

Jag kommer kl 18 till Cappuchino den 25'e :)

• muminlina

patricia1977 - ja det är klart vi måste ha en ny träff snart igen!

Tack för trevligt fikasällskap igår Millemo och Frank 2B

Svar på tråden Lust att ses?