hej,
Nu har jag haft på den här gelen kanske 6 gånger ca, har inte kunnat ha den varje kväll då jag kommit sent nån dag och bara gått och lagt mig och på helgen är det inte alltid det är så kul att ha skenan i munnen... Hur som helst måste jag säga att jag inte kan se så stor skillnad. Det kanske är lite vitare men det känns som om jag lika gärna kunde ha inte gjort det. Men det kanske är att man har ganska vita tänder från början. Jag vet inte, har nu inne skenan så jag försöker lite till. Men nu känns det som om det inte kommer bli så stor skillnad ytterligare. Får känslan att det skulle vara samma sak var man än köpte gelen, hos tandläkare eller via något företag på nätet. Men det är klart lite skillnad är det väl, men inte så särskillt märkbar enligt mig. Om man ska ha det riktigt vita leendet är det kankse det andra sättet, laser eller vad det är, men frågan är om man skulle trivas med så vita tänder...? Ha det bra! Lovar att skriva om det om ett par dagar skulle bli en märkbar skillnad