Luxor var tvungen att krypa ut ett tag..dessvärre har man ju vissa andra förpliktelser, suck..
Hej på er alla!
depecha: Ser man på..ett grustag.. men det är ju jättebra! Då behöver ni ju inte beställa sand till barnens sandlåda...:)
Gick det bra förövrigt? Det gjorde inte ont va? Var glad att du inte hade ont, de kan trycka rätt hårt med manicken..
Du måste ta bort dom! Jag väntar på ett tips via mail om naturmedicin också..men jag vet inte (skeptiskt) fast å andra sidan, det är väl inte skadligt att prova (kan förmedla det sen kanske)
Idag åt jag inget förrän 12.. lite ont gjorde det, men inte alls mycket..förrän..kl 15! Nu är de tebaks..inget jätteanfall, utan sån värk som jag haft sedan sista anfallet (ni vet). Det verkar bero på maten.. verkar få ont av fil också.. så nu har jag köpt nått som pensionärer dricker för att få i sig näring. Ska ta en supp till..(och försöka behålla den inne, den här gången). Om det gör ont i morn ska jag ringa doktorn.
Rystall: Tack snälla du för all information! Jag undrar om du vet hur det är med Voltaren.. jag har i princip tagit en sån (tablett eller supp) om dagen i 7 dagar nu..är det ok? De är inte farliga eller så? Jag antar att man inte ska knapra dom jämt så får man väl ont i magen av det istället? Försöker begränsa det till när jag måste "fungera"..ex nu ska jag skriva en rapport som har deadline imorgon osv..