Hej mina tappra flickor!
Jag tror inte att du behöver oroa dig i onödan på varför du fått inflammationen, missluxor. Hade det varit illa hade doktorn lagt in dig omedelbart för operation. Det var väl ändå sköt att du fick svar på varför du hade ont och varför det inte gick över. Gangrän betyder i princip att det blivit sådan skada på vävnaden att den "ruttnat". Det finns möjlighet att det kan gå hål på den, men som jag skrev ovan så hade läkaren lagt in dig om det var någon risk.
Jag måste bara berätta lite om vad som hänt här. Jag har världens arbetstider. jobbar fr 07.30 till 21.00. Dock inte varje dag men jag har en restid på över en timme i vardera riktning. Stan är hur bra som häls och mina kollegor oxå. Jag var och kollade in shopping idag, söndag. På ett shoppingcenter så fanns det en hel del fina butiker. Jag var inne i en och kollade på ett par skor. Rosa högklackade med mycket glitter på. Jag vände precis på skon när expediten kom för att fråga om jag ville prova dom, det stod £2000!!! Visst, så jag skulle alltså ta av mig mina stövlar och köra mina svettiga, illaluktande, orakade fötter med stödstrumpor på in i ett par vackra Cocco Channel skor för 26-27 000 kr. Hur hade inte det sett ut?! Fniss!! Tänk att det finns folk som köper så dyra skor.