Jo, jag har samma symptom jag. Men de såg alltså inga stenar på dig? Ingenting i gallgångarna heller?
När jag har lite ont på kvällarna (när jag har ont) lägger jag en hand där och det hjälper lite. Annars brukar jag ta en dusch, då hjälper det för stunden.
Djupa andetag käner jag igen nu efter sista anfallet, men nu har det försvunnit. Tog ca en vecka att bli av med det. Kändes ungefär som träningsvärk i magen.
Vid första anfallet jag åkte in hade jag endast ont uppe i magmunnen. Så jag trodde det var magkatarr eller nånting, men icke. Sen har ställena där smärtan sitter varierat från anfall till anfall. Det senaste (förra torsdagen) satt det bara i ryggen och precis vid gallan.
Men det kanske beror på vad stenen befinner sig?
Har du nån hemma som hjälper dig om du får ont? Så du slipper vara själv o ta dig till sjukhuset?
hehe, ja med klänningen har det varit problem. Jag beställde från ebay och då hade jag kanske gått ner 15 kg, men kände på mig att jag skulle gå ner mer så tog några cm mindre här o var. Klänningen kom för 2 veckor sen och e jättefiin, men behöver sys in vid bysten och lite vid midjan, men det är enkelt fixat. Men ska vänta med det till en månad innan, man vet ju itne hur mycket mer man kan tänkas gå ner.
Nu ska jag krypa ner i sängen och se om man kan sova. Ligger vaken många timmar innan jag kan sova på kvällarna. Är väl mycket oro oxå för att aldrig veta när attacken kan komma. Det är nästan det värsta tycker jag.
Hoppas även du kan sova i natt nu, fast du verkade ju itne ha nåt problem med det =)
Föresten, när har du fått dina anfall? Nån speciell tid på dygnet?
Mina har kommit nästan allihopa sent sent på kvällen när jag precis somnat..
Du skulle göra röngen till veckan sa du? Hur går en sån till?