Rystall:
Välkommen tillbaka! Vi har saknat dig. oj vilka långa arbetsdagar! Är du där själv eller känner du någon? (är du vilse i pannkakan, så att säga?) Tufft att åka dit iallafall, jag vet att det kommer att ge dig något!
Nu ska ni får höra.. jag har redan fått svar!
De kunde inte se några stenar...!? Men gallblåsan är jättesvullen och inflammerad.
Min husläkare kunde inte svara på varför, han tyckte det var märkligt eftersom en gallblåseinflammation brukar orsakas av gallsten.
Jag fick hur som helst en remiss till kirurgen och ska ringa dom imorgon. (enl husläkaren var det tydligen rätt akut, man fick inte äta osv..) Han trodde att de skulle ta ut blåsan.
men...
Nu gör det ju inte så värst ont längre .. inflammationen kanske är på väg tillbaks av sig själv. Å då e de ju onödigt att operera? väl?
Konstigt att jag inte har stenar, med tanke på att jag har haft "anfall", menar dom att gallblåsan varit inflammerad 4 gånger (=4 anfall). eller har den blivit inflammerad efter sista gången, och i så fall vad kom anfallen från?
hmm min husläkare kunde inte svara utan hänvisade mig till kirurgen
hugaligen
han sa att jag vid minsta lilla ont var tvungen att åka in akut..fungerar på att trycka i mig en semla, så blir man av med problemet..