• Aiyana

"Knip-Kulor"

Hmmmm...
    Jag vet inte om det här är rätt sorts forum att kasta ut en sán här frága pá..MEN...

Efter min förlossning(för ca 6 mánader sedan)sá har en av mina vänner sagt till mig att det är bra att använda ska "Knip-kulor" för att komma i form igen.
    Och nu sá har jag tagit modet till mig och beställt sádana via nätet!*Rodnar*

MEN hur i hela friden ska man egentligen använda dem?
    Räcker det att bara "Stoppa in dem"
    Máste man knipa hela tiden?
    Eller?
    Nágon som vet?

*Help*

• Svar på tråden "Knip-Kulor"
  • Smulu

Dra ut?? jag trodde man skulle försöka hålla kvar kulorna så de inte trillar ut. Vad jag vet så finns de med olika tyngder också.

• Aiyana

Hmmm...
    Dra ut ELLER hálla kvar!?

• Ellte

Jag tror ni pratar om olika saker Aiyana pratar om geishakulor va? Två tunga kulor som man ska hålla kvar genom att knipa... Nyfiken pratar om sånna kulor som sitter i rad på ett långt snöre...

• Aiyana

Ellte,Japp!Geishakulor:Två tunga kulor!

• Ostbågen

Vad e d för skillnad i effekterna på d olika sorterna då? Eller blir det samma effekt?
    Ska man gå med kulorna inne en längre tid då om det är den andra sorten?

• smultronet

Hej Aiyana!

Dom kulor du menar, ska man ha inne lite längre,
    du kan gå ut, tex, till affären eller nåt liknande,
    du känner kulorna, och då är du rädd att dom ska åka ut, så då går man och kniper.

Jag provade för skojs skull, 2st silverkulor, när dom rörde sig där inne när jag var ute och gick det var en kul känsla

fast jag använde dom bara 3 ggr kanske,
    fast jag tror jag vart mindre. även om jag redan var mindre där, så kändes det som jag vart ännu mindre när jag provade dom

• Aiyana

Ok smultronet!
    Tack för infon!*Rodnar igen*

• Yvette

smultronet:
    Beskriv i detalj hur kul känslan kändes?? hehe...;)
    *nyfiken*

• smultronet

Yvette!
    Det håller jag hemligt,
    prova på så får du veta

Svar på tråden "Knip-Kulor"