mellanblödning????
Hejsan,
Jag börjar bli ledsen här eller främst orolig.
jag är 25år och gift sedan 3år och har allt bra här hemma, jag är hemmafru så inte spec krävande och trivs hemma.
Nåja, jag märkte på söndagen att jag fått likn flytning men mörk.. jag tänkte inget mer på det utan byte underkläder, vi åkte och lämna våra gäster till flygplatsen och jag var jätte toanödig och sprang på toan.
Min make kom in och såg i toalettstolen och fråga hur är det?, har du inte lite konstig mens?, förresten du hade den ju just!.
Jag kolla och det låg som stora koagler/klumpar el likn. fort spolade jag, blev så förvånad/förskräkt, sen började tanken vad är det för jag kände att jag var tvugnen att gå kort igen efter på toa och fick ta till binda.
nu är det onsdag och jag blöder fortf men som mens.
Är det normalt???
Min riktiga mens ska komma om 2v., jag har aldrig i mitt liv haft något problem m mens, och jag har inte missat mina p-piller, förrutom att jag hade förra månaden diarre.
Ska jag vara orolig eller ska jag vänta till efter mensen-riktiga och slutar det inte då söka upp läkare/gyn.???????
Visst har jag lite ont i magen och jag har varit trött sista veckorna, men ingen feber el så....
Snälla säg vad jag ska göra.