• Forsfors

mellanblödning????

Kolla upp det, jag hade problem emd mellanblödningar (mens i flera veckor, som hoppade, ibalnd 3 veckor i sträck, ibland bara en dag, sen ingenting på över en månad) och struntade i att kolla upp det eftersom jag "inte hade tid". men en dag så fick jag så ont i magen att jag inte kunde röra mig, åkte in akut och det visade sig att det var en cysta som hade brustit, det var därför jag hade haft problem med mellanblödningarna. Det var en väldigt obehaglig upplevelse, jag var ensam hemma och fick ligga och vänta ett tag på min sambo efter att jag lyckats krypa ut i hallen och fått tag i en telefon, under denna väntetid var jag övertygad om att jag skulle dö. vill inte skrämmas, det var helt ofarligt men gjorde hemskt ont, hade jag kollat upp det tidigare så hade jag kanske kunant få något som tog bort cystan och sluppit denna hemska upplevelse.

• Forsfors

Jonnes brud: Skärpning på dig själv du! Hade någon sagt till mig att ta det på allvar efter EN blödning så hade jag sluppit ligga och ha dödsont i flera timmar när cystan sedan sprack, ursäkta att jag bryr mig om en medmänniska och vill att hon ska slippa riskera vara med om samma sak!

• Forsfors

Jonnes brud : ja jag blev sur, det står jag för, jag tyckte att din skärpnings-kommentar var onödig Om du läser mitt inlägg lite noggrannare så kan du se att jag faktiskt rådde henne till att klla upp det vilket betyder kontakta sjukvården, inte bara skrämdes med cystor (även om dessa kan vara väldigt skrämmande när man får dem).

Ursäkta att jag inte varit inne i mrs kropp och sett vad som eventuellt är fel eller läst till läkare innan jag svarade på hennes inlägg , utan bara använde mig av mina egna efarenheter när jag svarade

Svar på tråden mellanblödning????