South Beach Revival!!
Halla brudar,
Tanker borja om South Beach pa Mandag. Mitt mal ar 5 kilo (vager 65 nu). Har tidigare gatt ner 12 kilo med metoden, men tankte nu kora "Hard Core" i en manad.
Ar det nagon som hanger pa?
Halla brudar,
Tanker borja om South Beach pa Mandag. Mitt mal ar 5 kilo (vager 65 nu). Har tidigare gatt ner 12 kilo med metoden, men tankte nu kora "Hard Core" i en manad.
Ar det nagon som hanger pa?
South Beach dieten gar i princip ut pa att ata sig matt pa nyttiga saker som man haller sig matt pa.
Alltsa, inget vitt mjol, socker eller starkelse.
Funkar mycket bra.
Orkar inte forklara hela dieten, men det finns massa med infor online och en massa andra tradar.
Jag gick ner 12 kilo pa sex manader for ett ar sedan, har hall vikten, men vill ga ner lite till. Sommaren narmar sig...
Hej Mrs!
Jag vet inte riktigt hur jag ska gora. Jag borjar trana infor Chicago Marathon i mars, sa jag maste ata kolhydrater. Jag kommer nog kora som i fas 2, dvs inget sockr, starkelse eller vitt.
Du da, ska du kora SB, du blev ju sa dalig sist? Du har val gatt ner ratt mycket redan?
Halla allesammans,
Ja, forlat, har vatit MIA (missing in action) de senaste dagarna. Springadet gar bra, men som sagt, jag kor fas II. Men jag tror att det hade varit battre att kora fas I for att fa igang viktminskingen, me jag kan helt enkelt inte motivera mig sjalv...
Vet ni, jag har funderat pa det har ett tag. Ska det vara sahar for resten av livet nu, att standigt behova vakta vad man ater? Ibland vill jag bara ata doughnuts, vit pasta eller godis, men jag tvingar mig sjalv att inte gora det. En standig kamp liksom. Jag vet inte om det ar vart att leva sa. A andra sidan sa kanner jag mig inte attraktiv nar jag har nagra kilon for mycket, ar medveten om det hela tiden och det kanns som folk tittar pa mig. Jag ar 173 lang och vagen 64 kilon, och jag vet att det inte ar overviktigt, men jag kanner mig lika tjock som nar jag vagde 76. Sitter kanske i huvet.
Hej Brudjojo och Mrs.
Jag tranar 30-40 minuter 5 dagar i veckan, och de andra tva dagarna sa gar jag en promenad pa ca 1 timme.
Jag springer mest for springandets skull, inte for viktminskningen faktiskt. Just nu sa har tidigt i traningen sa handlar det mest om att oka uthalligheten. Om jag far ont (oftast efter 6 minuter) sa gar jag i 60 sekunder, men haller koll pa hjartslagen sa att de inte gar under 160 slag i minuten.
Jag maste ta det lugnt i borjan, annars vet jag att jag kommer att trottna.
Vart ska du resa, Brudjojo? En resa maste ju sporra....
Det ar kallt i Chicago nu, ca 15 minus. Far kla pa mig ordentligt idag innan jag ger mig ut.
Halla tjejer!
Vad bra att det gar sa bra for er!
Sjalv vet jag inte vad som har hant, efer lopningen igar sa pajjade ryggen. Jattekonstigt, for jag har aldrig haft problem och gillar inte att stalla diagnos pa mig sjalv, men hela ryggen ar helt sned och jag kan inte boja at vanster, hoger eller framat. Tog det jattelugnt igar, smajaggade i 40 minuter. Min pojkvan fick massera men det gjorde bara mer ont....
Ska kla mig valdigt varmt idag och bara promenera. Konstigt, fattar inte hur lopningen kan paverka ryggen sadar.
Hursomhelst. For mig gar det val ratt OK, ska ta det lugnt och bara fortsatta pa Fas 2. Det svara ar, som du ocksa sager Brudjojo, ar att bli av med "suget" nar man inte som i Fas 1 har gatt "cold turkey". Luslaste boken igar igen, och vad det galler det sota sa ar det torkade persikor eller blabar som galler. Det ar sa sott sa det krullar sig i munnen, funkar valdigt bra. Annars ar sockerfria halstabletter ratt bra, man har iallafall nagot i munnen.
Det svara ar alkohol tycker jag, det spelar liksom ingen roll vilken alkohol man dricker, man vet liksom med sig att det ar sa oerhort energirikt. Vitt vin smakar apa tycker jag, och rott ger sa mycket mersmak. Ol ar ju inte att tala om, och ska man dricka vodka, som ar kalorisnalt, blir man ju full som en drang...
Hej allesammans,
Nar jag var i fas ett sa att jag jattemycket hoummous, till varje maltid, jag gor det fortfarande, pa mat, pa mackorna, som dip, etc.
Jag tror att om man bara foljer boken sa gar man ner, for man har uteslutit allt annat.
Jag kan helt enkelt inte motivera mig till att borja pa fas 1 igen, precis som Kattiz sager. Vill inte helt enkelt, jag kor pa med Fas 2.
Jag kopte dessutom Trimspa forra veckan och jag skams nastan lite for att jag vet att det inte finns nagra genvagar. Jag vill mest prova. Det ar ju aptitnedsattande...
Men ni ar duktiga ni!
Jag menar vad Kattiz sa om att det ar Pekka. for det ar det ju verkligen.