Hej på er.
Jag har fuskat i helgen - Usch och fy på mig... I fredags hade jag gått ner 1 kg men i dag är jag på +/- 0, där fick jag för fusket... Usch... Nu har jag börjat om från början med fas 1, men jag vet att jag inte kommer att kunna köra fas 1 i två veckor i streck för att den 17:e åker vi till Åre och då måste jag äta lite mackor i backen och så annars går det bara inte. Men jag tänkte köra hårt tills dess, göra ett litet uppehåll och sen börja om igen efter påsk. Man kanske alltid gå ner någonting. Sen får man ju ta det relativt lugnt under påsk (inte proppa i sig godis) för att försöka hålla vikten och sen köra hårt hela våren.
Usch, jag håller med dig mrs Robinson är det så här man ska leva. Jag måste dock gå ner till våren så att jag kommer i några kläder, har varken råd eller lust att inhandla en helt ny garderob.
Jag verkar ha hamnat i nån konstig period, jag har jättesvårt att gå ner i vikt, jag gick ju upp nästan 10 kg när vi flyttade tillbaka till Sverige och nu är det helt omöjligt att ens gå ner några av dessa 10, jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag försöker leva som vi gjorde i Kina, äta typ samma saker, men jag hinner inte träna 2 timmar per dag vilket jag gjorde där, plus att jag har ett så fruktansvärt stillasittande jobb...
I morse var jag och tränade, sprang 5 km, det var jätteskönt, ska komma igång med träningen också så kanske det släpper...