• Kattiz

South Beach Revival!!

Tjolahopp!

Nu är det nya tag som gäller. Min duktiga livsstil barkade rakt utför och vips va jag nere i gamla vanor igen. Så idag har jag börjat med SBD Fas1 och det går sådär. Känns att det är _avgiftning_ som pågår..mår PEKKA =((. Nu minns jag varför de 3-4 första dagarna var så jobbiga. Men jag vet ju att jag mår så mkt bättre sedan!
    Hoppas det är ok att tränga sig med i tråden??!!

• Kattiz

Eyescream

Hommus är nåt jag passar mig för vääldigt nog. Det är grymt äckligt. Äter vad som helst bara jag slipper den biten. Försökte förra gången jag var i F1 men nej..funkar inte.
    Precis som förra gången är jag rätt kass på f.m mellis det blir på e.m och kväll istället.
    Igår mådde jag sååå skit och var så nära att ge upp men idag skiner solen och jag mår mkt bättre dag3 =)). Även denna gång tvivlar jag på att vågen kommer att rucka sig..men det brukar den göra iaf.
    Du kommer väl ihåg att äta MKT grönsaker!?!?!?
    Hur mkt ska du ner?

• Kattiz

Fun light/light drycker är ok MEN man ska inte överdriva konsumtionen i Fas 1. Kan ge dig ett tips om en skitbra sida, med superbra länkar och information!!

www.southbeach-diet-plan.com/forum/viewtopic.php

Den sidan bland annat har hjälp mig mkt...otrligt mkt info under länkarna!

• Kattiz

Grattis...vad häftigt jo ta fram måttbandet oxå..det brukar hända massor i midjan =)). Ja SBD är toppen, höll ju på bra länge förra gången och är så glad att jag är på G igen.

• Kattiz

Du gör inget fel..Så funkar dieten. Du kan ha burit på extra vätska och det går först bort. Sedan är den verkligen superbra!! Att du inte känner godissug eller sug efter det som du annars äter är för att du har ett jämnt och stabilt blodsocker. Man ska locka fram de "normala" känslorna dvs hunger, törst osv. När man väl får fram dessa så brukar man inte känna "cravings" efter nåt.
    Minns inte hur mkt jag gick ner första gången var det 4-5kg på fas 1 och sedan sakta det ner i Fas2.

Nu _måste_ jag fixa lite mer, har 1-års kalas idag =))

Svar på tråden South Beach Revival!!