• eyescream

South Beach Revival!!

Måste få kolla med er, i fas 1, var det ok att käka kesella? Har spenderat hela helgen på att "läsa in mig", planera mat och så vidare.... Så tänkte kicka igång detta i morgon bitti. Ska dra och storhandla lite snart också, har ni några bra tips på sånt man inte "klarar sig utan"... Och förresten, frön är det ok. Solrosfrön, pumpa kärnor..? Kan man räkna dem som nötter...? Läste att linfrön och dyl var ok, då kanske detta är det..

Om någon känner för att skicka recept, snälla tveka inte, det vore kalas!

• eyescream

Tjenare Kattiz.

Har precis kickat igång med min Fas 1, så jag önskar dig lycka till med din. Jag har aldrig kört SBD innan, men jag känner mig ruggigt motiverad. Ska känna mig bekväm i mina stackars jeans igen... för att inte tala om sommaren... Nåja, som sagt bara första dagen ännu...!
    Lycka till!

• eyescream

Förresten! Någon på tråden som kan säga hur mycket Hummus de äter om ni har det som mellis...? Ja menar, det e inte det jag brukar TRYCKA i mig direkt, det e ju mer som en dip... Om ni gör en burk kikärtor, går allt ner då?

• eyescream

Mmm, har lyckats vänta med min kaffekopp, så nu är det dax för den. Och jag vet inte om det kan stämma, men jag börjar redan känna mig segare... men det kan ju vara kaffebristen. Hoppas jag! För det där med att må Pekka- fy tusan, vill inte. Men men, håller precis på att koka lite fisk, så mat och kaffe sen e jag på fötter igen.

• eyescream

Kattiz

Grönsaker ja, jösses, det trycks i massor! Är dock dålig på ren "grönsallad", men jag försöker... Tänkte gå ner 5,5 minst, det är målet... Så förhoppningsvis ska det fungera. Har ju hund också, så det blir ju promenader, men mycket mer träning än det är ja dålig på, och har varit så senaste månaderna. Det kombinerat med nattarbete sätter sig på höfterna kan ja säga! Så, nu är det ny självdiciplin som gäller! är som sagt bara inne på dag 2, men like it so far.

• eyescream

Ytterligare en fråga.. Hur ligger det till med Fun Light. Om diet coke är ok, är detta det också? Dricker iofs massa mineralvatten och vanligt sådant, men kan jju vara gott att blanda i mineralvattnet. Det blir ju som läsk..

• eyescream

Ojoj, testade vågen i morse, visserligen bara på dag 3, men jag tänkte jag skulle kolla... Minus 2 kilo... litar inte på att det kommer se likadant ut imorgon, pga vätskebalans och sådant, men vad tusan! Tror verkligen på denna diet! Ut med allt pulver och skit tjejer, man kan ju faktiskt äta/tugga och gå ner!

• eyescream

Jösses, I love this diet... Men som sagt, är lite skeptisk till att detta ska hålla i sig fortfarande... men nu visar vågen -3,5... och det är dag 4... Räknar med en platå snart! Där det inte kommer hända något innan dag 12... :) Går ju lite snabbare än jag trott, och är inte godissugen alls! Måste nog göra fel :(, *skeptisk var ordet* Tror på dieten men inte det snabba resultatet för tillfället. Och måttbandet, visst, byxorna är lite mindre tighta :)

Svar på tråden South Beach Revival!!