• Fru Calice

Classic Limousine Service

Hej!

Vi har tidigare prioriterat bort en finare transport för att spara lite pengar. Men nu har mina föräldrar sagt att de bjuder oss på det.

Jag har alltid velat åka veteranbil och började leta efter det på nätet. Hittade inte så mycket på nätet, har kollat på de sidor som tipsats om här bla. Men jag hittade en annons i tidningen för Classic Limousine Service. Denna annons har jag sett flera gånger och under en lång period så jag tyckte det verkade seriöst och ringde och bokade. Nu ville jag bara höra med er om det är någon som har någon erfarenhet av detta företag? Behöver jag veta något, bra eller dåligt?

Mycket tacksam för er hjälp!

Calice

• Svar på tråden Classic Limousine Service
  • Fru Calice

Vi får betala 2000:- för en Rolls Roys, veteranbil, och då hämtar han oss hos fotografen och kör oss till vigselplatsen samt kör oss därifrån till festplatsen. Han skulle dessutom köra lite sakta o fint, så man får ut lite mer av det sa han. Verkade trevlig och bra.
    Har kollat på nätet o den bil jag hittade där som motsvarade det vi var ute efter blev dyrare med.

• Fru Calice

Bride2B
    Nej jag har ingen bild. Men jag undrar om det verkligen är samma företag vi pratar om. Det här ligger i Linköping och som jag förstått det så är det en (1) kille som privat har ett antal veteranbilar som han använder sig av vid dessa tillfällen...

• Fru Calice

Bride2B..
    Nej det är inte samma företag.

Decorist
    Har sökt på Google och på Eniro men hittar inte föreningen. Får nog nöja mig med den bokning vi har...

• Fru Calice

Tackar för tipset, men som jag skrev ovan har vi redan bokat vår bil. Ville bara höra om andra hade erfarenhet av det företaget.

Svar på tråden Classic Limousine Service