• 27aug

BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!

Halloj tjejer!

Såg att jag fick vara med i startlistan fast jag inte haft ngt inlägg här på länge, kul!
    Ja, nu börjar det närma sig 5 månader och 17 dagar kvar!
    Bokade bröllpsresan igår, till Italien, dyrt men jag längtar redan.
    Har en fråga till er brudar: Ska antagligen ha ett halssmycke från Pilgrim, en stel halsring med fem blommor som hänger på rad. ni som vet vilket jag menar, tycker ni det är för stort? Hon på affären jag ska köpa det från sa att jag skulle vara försiktigt så inte smycket blir för stort, det ska framhäva mig inte dölja mig som hon sa.
    vad tycker ni?

• 27aug

Tack för alla era svar och åsikter. Blommorna i halsbandet är typ mossgröna, nästan samma färg som volangen på underkjolen i min klänning (den sticker fram längst ner). Dessutom har jag en ljusare grön "bård" längs med min urringning som är "tubtop". Resten av klänningen är typ äggskal thaisiden. Jag ska ha en lös håruppsättning i nacken som hänger ner på ryggen med ett litet diskret diadem m små pärlor och slipat glas. Hade tänkt att bara ha små örhängen med grön sten. Har nästan tänkt köpa halsbandet ändå för det är inte så dyrt så det gör inte så mycket om jag sen inte vill ha det.

Agnelia: jo, o´liv, scorett och lilla å har smycken från pilgrim. o´liv tror jag har största sortimentet.

Trevlig helg tjejer! Själv gör jag som agnelia, jobbar...

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!