• Elfva

BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!

Hej och glad påsk på er allihop!

Ingen bebis i sikte än, men jag hoppas den vill komma snart (dvs lite tidigare än beräknat)... Mår hyffsat i övrigt, men mitt blodtryck är lite högt så barnmorskan har flaggat för uppseglande havandeskapsförgiftning så det blir lite extra kontroller och sånt nu... Men som sagt den bästa medicinen mot sånt är att föda barn, så jag försöker ihärdigt övertala den lill* i magen att den ska komma ut nu, solen skiner och allt ju! :)

• Elfva

Hallå tjejer
    Det var en stund sen jag kikade in här, har haft fullt upp, och ännu mer fullt upp lär det bli nu när man blivit stolt mamma till världens vackraste lilla tös. :)

Efter fem (Japp du läste rätt, 5) dygns förlossning anlände vår dotter Freja (med kejsarsnitt till slut). 53 cm lång och 3700 kg tung. :)

Ha det så bra tjejer, vi hörs mer framöver, den närmsta tiden lär jag ägna åt nattvak och att få ordning på amning och sånt.

• Elfva

Hejsan

Tittar in här lite snabbt. Allt är bra med mig, men det är fullt upp nu när man har en bebis, man kan inte längre själv styra över sin dag... Nå väl, hoppas det är bra med er andra, själv börjar jag bli lite stressad över planeringen. Har ingen klänning ännu?!! Ska försöka komma iväg nästa vecka och leta klänning här i stan... Om det är någon som vill hänga på så får ni gärna göra det, men de flesta har väl redan sina klänningar klara.

Näe nu hojtar dottern min till, hon är nog hungrig igen. Ha det bra tjejer. Hoppas jag kan få möjlighet att hänga på en träff snart, var såååå länge sen vi sågs sist.

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!