• spettan

    Skelleftebrudar!

    Va just inne på chatten me en annan från Skeå å vi tyckte att vi borde träffas å fika! Nån som är intresserad?

  • Svar på tråden Skelleftebrudar!
  • fyran4

    Hej bor dock inte i Skellefteå men 10 mil utanför i Åmliden 3 mil utanför Norsjö..
    Har beställt min klänning på " Atejle Elisabet Vicktoria"

    Hur långt har ni kommit och när ska ni gifta er?
    Själv ska jag gifta mig i Malå den 16 /kl 14.00!

  • spettan

    Å va kul att nån svara! Har försökt me den här tråden flera gånger utan ett enda svar! Vi ska gifta oss den 3 sept. Vi har kommit långt i planerna i huvudet men inte så mycke i verkligheten. Har bokat de mesta, provdukat borden, ritat kläderna men inte ens hittat tyg än! Å letar fortfarande efter hjärtan på tråd i siden eller plast! Ni då?

  • spettan

    När ska ni gifta er? Den 16e i vad?

  • fyran4

    Va? ville du veta exakta datumet..*fniss*
    Jo men det blir den 16/7..

    Provdukat baroden?
    Jag har ett stort problem kvar..
    De jag skulle hyra tältet av har inte hört av sig än.. Den skulle hyras i Storuman..
    De skulle ha ett styrelsemöte nu i mars.. Men jag vet inte när..
    Undra om man ska ringa..
    Annars så har vi köpt och fixar ringarna.. De ligger härhemma.. passade på då Smycka hade 10% rabatt. Min klänning är färdig och ska fållas upp..
    Inbjudningskorten håller på att fixas..
    Vi ska ha 1 juni som Osa. Vi ska ha katolks vigsel.. prästen komme rkomma från Skellefteå..
    Måste fixa våra dopbevis.. Men jag har försökt flera gånger att ringa till Härnusand men de har konstiga öppettider.. min m2b måste visa att han är döpt.. Själv finns jag i den katolska församligen..
    Min m2b har kvar sina kläder och dottern har ajg köpt en ljuslila klänning åt från USA och tärnorna ska ha ljuslila klänningar Det är också fixat..
    Mina söner ska ha mörkblå slipsar med vita skjortor och vilken färg byxorna ska ha vet jag inte än.. vita eller svarta. eller blå.. Ja vi fär se.
    Bestäält fotograf i Norsjö har vi gjort och kollat på blommor i norsjö det med.
    Ja börjat ha koll på läget..
    *pust*

  • spettan

    Puffar upp å säjer till fyran4 ( som ja såg i en annan tråd) att du har fyra barn! Ja svarade oxå på de inlägget å sa att ja skulle kunna heta sexan6;)Ska du nån gång till Skeå så hör av dej kanske de passar å fika!

  • spettan

    Just när ja puffar upp har du svarat! Vi vet inte hur vi ska göra med brudföljet...Vi har ett gäng tillsammans, ja gifter alltså "om" mej så vi har nio tillsammans. Dom vill ju va me men de blir så dyrt me alla kläder å de blir väl ja som ska sy dom också.

  • fyran4

    Jo jag såg att du hade skrivit på " nicket"
    Oj 6 barn.. Är det dina "egna " allihop?
    Jag tycker 4 barn räcker..*ler*

    Jag ska till Skellefteå på måndag! Går på en kurs mellan 13.45-16.15

  • spettan

    Jo dom 6 ja har är mina egna me samma pappa, en underbar man men de funkade inte längre. Vi är dom bästa vänner nu å barnen mår alldeles utmärkt. Folk brukar säja att finns de lyckliga skilsmässor så är eran en av dom! Han äter till o me middag hos oss. Sen träffa ja i alla fall min nuvarande som ja ska gifta mej me å han har tre barn! Så de blir 9 tillsammans! Vill du inte fika på förmiddan då?

  • spettan

    Dom sålde ju för ett tag sen ett gäng partytält på köp å sälj! Ganska billigt vill ja minnas...kolla där under övrigt!

  • fyran4

    Hej
    vart "bortschasad"från datorn av min M2b *ler*
    Jo visst kan vi fika.. men frågan är när.. Jag måste först förbi hon som skriver mina inbjudningskort.. Kolla in dem lite.. Och Lämna barnen vid kl09.00 tiden och sedan alltså åka och kolla korten.. Sen tar det lite mer än 1timme att åka.. Måste förbi både ÖB och Rusta för att kolla efter en billig dammsugare.. Har du någon vanlig mail?
    Min är helena @norsjo .net utan mellanslag Du kan väl svara på den mailen?

Svar på tråden Skelleftebrudar!