• myrkur

Flygvärdinne-dieten

haha.. ja jag säger då det.. vill man plåga sin kropp och psyke, sänka sin förbränning och få en fin påse överskottshud på bara en månad så verkar den ju perfekt!

• myrkur

"frukost: 1/2 grapefrukt, kaffe/te utan socker och mjölk."

är det mycket?
    och frukosten som är dagens viktigaste mål. jag är ganska säker på att kroppen kommer ställa in sig på svält av dendär dieten och sänka förbränningen och öka fettlagringen för framtiden. men visst..

• myrkur

Miracle: gröt = LÅNGSAMMA kolhydrater = bra! din frukost är idealisk ur viktminskiningssynpunkt.

• myrkur

snälla plåga inte era kroppar med sånnahär dieter! ni kommer bara bli trötta och orkeslösa (eller superpigga för att kroppen desperat vill att ni ska "ut och leta mat") kroppen mår inte bra av att vara hungrig! och äter ni sådär lite kommer kroppen ställa in sig på svält och sänka förbränningen och sedan blir det ett h-lvete att kunna äta normalt utan att gå upp (och psykiskt tar det oftast också emot) oftast går man bara upp ännu mer av sånnahär dieter. det finns mycke bättre sätt! jag t.ex. har gått ner 11-12 kilo utan att svälta mig på dehär sättet! det är inte värt det!

Miracle: javisst! helt perfekt. sätter igång förbränningen och precis lagom med energi :) macka till är inte heller fel.

Svar på tråden Flygvärdinne-dieten