Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
Hanojag, kan skicka iväg ett par bilder om du ber riktigt snällt! :D
Får man fråga vad som hände med missemau? Känns så himla hemskt bara... :(
-krama på-
Hanojag, kan skicka iväg ett par bilder om du ber riktigt snällt! :D
Får man fråga vad som hände med missemau? Känns så himla hemskt bara... :(
-krama på-
Halloj flickor! Är hos pärona denna veckan, så det kommer nog vara ganska tyst från mig.. (och alla drar en lättnadens suck! :D)
Usch vad tråkigt Hanojag, men skönt på ett sätt ändå att ni fick vara med o ta adjö...
Lina, jag har inte så många fler bilder, inte som är bra iaf! ;) Samma svar till dig oxå Hanojag! ;)
Längtartillaug, ge dig till tåls så lägger jag ut dem på vår msn-group när jag kommer hem nästa vecka! :)
Förresten, fika kan jag (som jag vet nu) närsom helst utom ev måndag.
Tisdag blir utmärkt! Men skulle vi fika på condeco, eller picknicka? Skoj att du äntligen kommer med Princessd! ;)
Längtartillaug, jag har fått lära mig att man ska bygga upp stämning! ;)
Ujujujuj, la inbjudningarna på lådan igår. Börjar bli nervös nu!
Kopparmärra klockan 10 på tisdag? I'll be there! ;)
Kan ju ta med inbj.korten om nån är nyfiken! :D
Lina, nä, det har jag nog missat. Men orkar nog inte med att gå med i en tråd till! ;)
Det var då skam att man inte ska kunna sova då! Vaknade halv sju... -sucka- Fast å andra sidan hinner jag ju göra klart ett inbjudningskort till min stackars tärna som inte fått nåt än! :o Räknade lite fel... -skäms- :( :?
Gomorron Hanojag! Jupp, klockan tio!
Har lagt in bilder på inbjudningskorten på msn nu! Dålig kvalité på dem, men skit samma. Kika om ni vill se! :D
groups.msn.com/AngelicaochAlec/pictures
Vi bestämde inget nytt fikadatum, men det tar vi här vettu! ;)
Det var mysigt, hade vart skönare om det varit tillräckligt varmt för att sitta ute dock...