Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
Förresten girliegirls, ifall ni inte läst Metron idag:
Imorgon har Make Up Store visning på Åhlens, brudmakeup o brudklänningar!! Kl 12, 14 o 17. Nån som vill hålla mig sällskap? ;)
Förresten girliegirls, ifall ni inte läst Metron idag:
Imorgon har Make Up Store visning på Åhlens, brudmakeup o brudklänningar!! Kl 12, 14 o 17. Nån som vill hålla mig sällskap? ;)
12 blir bra för mig, princessdiamond kunde oxå bara då. Ska vi träffas nånstans innan? Kan ju bli en del folk menar jag...
Vad sägs om lejontrappan typ halv tolv? Då hinner vi ju gott o väl bort till Åhlens innan showen startar!
Hanojag, vad kul! Få träffa fästmannen oxå! Drömde förresten om er inatt...skumt. Du hade tappat din förlovningsring! :o
Ne, vi kom aldrig dit! ;) Men man kan ju gå o kolla visserligen... :)
Det är den affären i Majorna jag berättade om. Med skor som varit med på modevisningar. (tror jag iaf..;) Har för mig att jag minns rätt! -ler-)
ne, jag berättade för dig häromdan när vi var o provad 78000 par skor...
Hanojag, det e luugnt! Sånt händer ibland! :)
Gaaah...kan inte med på torsdag! Ska till barnmorskan... Visserligen inte förrän kl 14, men det känns lite stressigt. O nervös kommer jag vara... :( Aja, nån gång får la jag oxå missa! ;)
Hanojag.. Inte behöva bli arg på mig...:(
Är ju jättelessen för att jag inte kan med. Men vi kan göra stan nån dag, eller? -blinka med ögona-
Hej girlies, har lagt in bilder på skorna nu om ni vill se! :)
groups.msn.com/AngelicaochAlec/pictures