• HanOchJag

    Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2

    Ja just det..Ja men då finns ju mitt lilla tillhåll istället.

    Titrania vad har du för egen dricka med dig idag?? har du med nåt eller kör du?? *s*

  • HanOchJag

    längtartillaug hade skit kul igår..*S*Beställde en massa (o)nödiga saker..

    Titrania sorry jag inte svara på messet..
    Lite lite smått bakis var jag nog..fick inte sovit klart..Kroppen och hjärnan bestämde sig att det var dags att gå upp när kl var kvart i 7..Så lite seg vart man allt.

    JENNY hette tjejen som demade.(bor i trollhättan) *S*

  • HanOchJag

    längtartillaug nej kan du inte följa med.. Så trist.
    Kunde jag då kanske komma förbi dig och låna en massa tp grejor för min demo på torsdag?? eller hur ska vi göra?hOPPAS karlson kryar på sig..

  • HanOchJag

    Princessdiamond *S* det verkar inte vara några probs med att vara här..Beoro ioch för sig på tiden.Kan ju alltid kolla om mannen vill åka och hälsa på någon vän under tiden fikan e..Om det är okej så är det okej att vi är här. *vill gärna ni ska se våra fina pissemisse ungar*

  • HanOchJag

    känner nog samma sak..tror inte det är några probs imorgon..vill bara kolla läget en extra gång..vilken tid har ni tänkt??

  • HanOchJag

    Titrania grattis grattis grattis.
    Ja eftermiddagen är bra..tänkte bara så jag kanske hinner baka en kaka eller ¨så till er..

    Har oxå väldigt kuliga nyheter idag.. Min älskade M2B fick jobb idag..*yeah*
    Börjar 1a augusti..

  • HanOchJag

    Princessdiamond majorna. Hållplatsen heter kaptensgatan.åk dit och ring mig när ni är där..

    muminlina va synd att du inte kan komma med,.Men men som Titrania sa -det är nog inte sista gången..

    längtartillaug kan jag komma förbi dig imorgon?? typ vid 14 tiden kanske??

  • HanOchJag

    Titrania vet inte vilken tid som är bestämd.
    längtartillaug vet inte riktigt men vet att jag typ tar 5an vagnen.
    Ringer dig innan jag åker så får jag ordentlig info om hur och vart..

  • HanOchJag

    kom kl 15..blir jätte bra..då har jag hunnit hem och fixa lite oxå..
    Åker till längtartillaug nu..hör av er sen..kram kram

  • HanOchJag

    tackar själva..Pissemissarna har inge namn fått ännu..bara bestämt att blir det en pojk så antagligen HELMUT junior..*S*

  • HanOchJag

    Princessdiamond grattis grattis..
    Trodde som lina attdet redan vart klart.var ni inte förlovade innan?? eller var det bara bekräftelse på att bröllopet blir av som du fria??*känner mig som ett frågetecken*
    Våran kattras heter bengalisk.
    FIKA- GÄRNA...

    Titrania Linda mår bättre fortfarande ont men ej lika sur och irreterad längre.Kan ju nästan röra på mig nu.. *S*

  • HanOchJag

    längtartillaug japp idag är det..
    18:30 som gäller. Tänkte på dina grejor.kan jag komma med dom på torsdag kanske??

    Titrania Inte behöver du oroa dig för mig..
    Du..Jag vill ha DEMO hos dig vecka 24..*S* bra vecka??

  • HanOchJag

    Titrania Det är vecka 22 idag..Tror jag Nää det är det-nog.*S*

    längtartillaug japp helt ok att ta med det på träffen.Jobbar inte så borde kunna komma på kursen.Ska bara kolla läget en sista gång med kamran..

  • HanOchJag

    Titrania fredag vecka 24 funkar alldeles utmärkt kl 18??
    Gör så att du bjuder in en massa folk.Mejla adresserna till mig.Men först mejlar du din adress till mig så ska jag skicka lite papper till dig.Mejla ditt hem nummer oxå så ringer jag dig och berättar lite mer.

    Torsdag fika?? Är det den 9de ni snackar om så kan inte jag tyvärr.
    Åker till eskilstuna på morgonen.
    Måndag funkar inte heller då jag jobbar.

  • HanOchJag

    Titrania Nope så många som du känner får plats hemma hos dig.. Kan ge dig ett gott råd. just den veckan är det extra bra för dig om du har fler än 10 gäster.*ler*
    Jag kommer den dagen varesig det är 3 eller 30 som är hemma hos dig..

  • HanOchJag

    längtartillaug super duper bra. Tackar så mycket.

  • HanOchJag

    längtartillaug tackar tackar..hade en HEEELT underbar födelsedag
    Ahh klänning gud va kul..Vill oxå ha..*S* Får väl vänta ett tag till kanske..

  • HanOchJag

    längtartillaug jups-gck väl sisådär.. Fick en ny inbokad ialle fall..När salladsslungan e tackgåva.=0)

    Titrania Princessdiamond Tackar tackar flikkor.

    Titrania jag ringer dig när jag kommit hem från e-tuna så får vi snackas mer om demosen.. =0)
    Ha en bra helg flikkor..och en trevlig fika (om ni fikar i dagarna) kram kram på er alla

  • HanOchJag

    längtartillaug *S* ja du..det undrar jag med ibland..typ idag oxå..fast väntade lite med att entra BT..
    Försökte ringa dig igår vid några tillfällen men fick inte tag på dig..Ringer efter demon ikväll..Kanske morgon bitti.. ha en bra helg flikkor så synes vi..

    Kul att klänninigen blivde underbar..

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2