• Majlo

    Ska vi träffas?

    Hejsan Gotlandsbrudar!
    Har ni lust att ses och ta en bröllopsfika efter påsk?

  • Svar på tråden Ska vi träffas?
  • Majlo

    Jag är med! När trådarna blir "för gamla" stängs de ner. Vilken dag passar bäst nästa vecka? Jag vill helst på onsdag eller torsdag.

    Fler som vill hänga på? Det är kul!

  • Majlo

    Då säger vi det! Jag tar med bröllopsboken så du får kolla in den. Tar du med tygprov? Det vore kul att se det.

  • Majlo

    Hej Tesse!
    Nu är jag tillbaka efter Tallinkryssning. Det går jättebra att flytta fram träffen. Kanske fler vill hänga på?

  • Majlo

    Nu är det dags igen! Vad sägs om torsdag klockan 17:00 på Norrgatt?

  • Majlo

    Jag har föräldramöte på tisdagkväll...

  • Majlo

    Jag jobbar tre kvällar nästa vecka.. Fy, vad trist det är när man inte får ihop det! Kan du nästa söndag?

  • Majlo

    Det ska bli skitkul att träffas igen.

  • Majlo

    Dags för en ny träff, eller vad tycker ni tjejer?

  • Majlo

    Och veckan därefter åker jag på klassresa sex dagar... :-O

  • Majlo

    Låter bra! Kan vi vänta lite med att boka en dag? Jag har ingen koll på kalendern just nu. Kanske kan vi ta en glass? *glassugen*

  • Majlo

    Ny träff på torsdag klockan sex, vilka vill hänga på?

  • Majlo

    Jättegärna! Jag föredrar lördag!

  • Majlo

    Det verkar eka med bt-sugna gotlandsbrudar När ska vi ses då Tesse? Jag tänkte visa dig mitt tygprov.

  • Majlo

    Visst kan vi det! Några förslag?

  • Majlo

    Mitt nummer ligger i din hotmail. Jag åker och shoppar om en kvart så om du inte fått något svar här kanske du kan sms:a? Det blir kul att träffas igen i a f!

  • Majlo

    Det var tur att vi fick glassväder också!

    Spännande med klänning och svensexa! Berätta hur det gick! Jag antar att det är idag...?

    Själv blev jag möhippad igår. Det var jättekul. Vi kanske kan ses nästa vecka och snacka igen? Jag är upptagen på tisdag och fre-lör-sön är jag på fastlandet. Vad tror du om onsdag?

    Kram,
    Majlo

Svar på tråden Ska vi träffas?