• baghera

vad väger ni som är 170 cm?

Det här e nåt som jag funderat på men kommer aldrig fram till nåt... Jag är 161 cm, väger ca 52-53.

I öronen så låter det helt normalt. MEN, i spegeln så ser jag bara hur spinkig jag är!

På jeans har jag 26-32 på de allra flesta. Tröjor o sånt stl S oftast, på nån XS. I bh stl har jag 70-75B.

När jag tex skriver ner det så här så ser det bra ut, därför undrar jag om jag e typ sjuk?? Tex när en som har anorexia bara ser hur fet hon/han är, fast det inte stämmer... Fast jag då tvärtom... På riktigt, det här tänker jag liksom dagligen på, varje varje dag!!

Allt på min kropp ser jag som väldigt välformat, men välformat och snyggt(faktiskt), bara det såg ut så men i större stl... Någon som förstår hur jag menar och kanske har en smartare förklaring... ? För jag börjar allvarligt tro att jag kan ha nån sjukdom då jag inte har nån som helst normal uppfattning om min egen spegelbild...

• baghera

Oj då, tyckte det stod 'hur mkt väger ni som är runt 170'... jag får väl lägga in mitt svar på den andra tråden då...

Svar på tråden vad väger ni som är 170 cm?