Inlägg från: Leksandsbrud |Visa alla inlägg
  • Leksandsbrud

brasiliansk vaxnin

Det är verkligen med skräckblandad förtjusning som jag läser om brasiliansk vaxning. Vill inget hellre än pröva, men fy såååååå ont jag kan tänka mig att det gör. Sitter med ett fånigt smärtsamt leende och ska försöka bestämma mig för om jag ska prova själv eller ta mig till en salong.

Förresten, hur mycket måste man låta det växa ut mellan gångerna? Avskyr nämligen när det är minsta lilla hår på ben, under armar och runt den lilla.

Så härligt med en site där man kan diskutera det mesta! Ha en solig härlig dag!

• Leksandsbrud

Okej! Ikväll har jag provat att göra brasiliansk vaxning själv hemma. Fy f-n vad ont det gör!!! Det är inte klokt vad svårt det är på de mjukare partierna. Just i bikinilinjen är det väl inte så jättefarligt, men när man närmar sig blygdläpparna, trodde allt jag har där nere skulle lossna. Hej å hå, nu åker rakhyveln fram och jag beställer tid för vaxning hos nån som kan det här istället.

• Leksandsbrud

Teo: Nu har du fått mig att börja tänka på att prova det här igen i varje fall med emla...att jag aldrig ger upp. Ska ge det en chans och hoppas på att allt som ska sitta kvar sitter kvar efteråt. Hoppas att det går bra för din käresta också.

Tror nog att det största problemet var att just få grepp om vaxet, någon som har tips på det?

Svar på tråden brasiliansk vaxnin