brasiliansk vaxnin
nån som varit på en bra salong i göteborg? i mitt fall handlar det iofs bara om vanlig benvaxning, men är det nån som vet en salong som är utomordenligt bra så.. ja! man vet ju aldrig!
nån som varit på en bra salong i göteborg? i mitt fall handlar det iofs bara om vanlig benvaxning, men är det nån som vet en salong som är utomordenligt bra så.. ja! man vet ju aldrig!
lite ot, sorry, men måste ändå inflika;
SagaTova: det där med bomull och syntet är inte helt riktigt - längre. nuförtiden finns det syntetmaterial som faktiskt andas bättre än bomull. titta på lapparna i dina träningskläder t ex, det är med största sannolikhet syntetframställda fibrer där!
Kristina och Jobbet: förlåt om jag verkar oseriös nu men jag blev alldeles full i skratt av en bild som kom upp i mitt huvud: ni har tid på salongen samtidigt och springer helt ovetandes på varann i väntrummet och när börjar ni prata med varann förstår båda två vem den andre är och vad hon ska göra! ;D klädsamt blyg (läs: görmesig!) som jag är hade jag i en sådan situation blivit hur generad som helst!
jag som inte ens vågar vaxa bikinilinjen (på salong vill säga).. ni är verkligen supermodiga här tjejer!
kram från mesfisen 8)