• Cordy

brasiliansk vaxnin

Har någon erfarenhet av denna vaxning?
    Hur länge är det hårfritt (utan stubb)?

Kan någon rekommendera en bra salong? Har nämligen hört att vissa kan bla vara slarviga!!

• Svar på tråden brasiliansk vaxnin
  • Kay

Har också provat att göra själv. Det är definitivt svårare att plåga sig själv än att nån annan plågar Tycker inte att resultatet blev bra när jag gjorde hemma. Svårt att komma åt emellan....

• Kay

Vicklan, nej det blir aldrig stubb. Du klipper inte av stråna, utan man drar upp dem med rötterna.
    Tar ca 15 minuter och visst kan det vara genant Jag har nu gått hos samma ett par gånger och då är det inte lika pinsamt längre. Hon gör ju det här hela dagarna så hon har verkligen sett allt!

• Hannita

jag laste om en tjej som gjorde brazilianksa vaxningar pa folk och hon sa att hon hede sett allt som har med underliv att gora och att man inte alls behover skammas eller tycka det ar pinsamt, men det varsta hon visste var om nagon kom in med mycket illaluktande fotter!

• snöran

nån som varit på en bra salong i göteborg? i mitt fall handlar det iofs bara om vanlig benvaxning, men är det nån som vet en salong som är utomordenligt bra så.. ja! man vet ju aldrig!

• hbn00002

Hej! Bara en liten fråga. Hur hygieniskt och bra är det egentligen att ta bort allt hår? Det sitter ju där av en orsak. Bara undrar. Och hur får dom rent tekniskt bort allt hår? Det går ju inte bara att rycka bort från blygläpparna, håller de ner dom? Tar dom bort det mellan skinkorna också?
    Förlåt, jag bara är så nyfiken! Skulle dock aldrig tordas själv.

• brudaugusti

hbn00002 ja det, det undrar jag också.

• Johanna*

Men altså, vark öper man själv sånt vax då? Är dte vanligt eller? :O

• Helena Sk

Ja det här var mycket intressant!
    Hur gör dom egentligen med blygdläpparna? Trycker de liksom ner dem och håller emot?? Om jag bara visste hur man gjorde så skulle jag ha gjort en sån där glad gubbe nu, men jag vet inte hur man gör...

• 5/5-05

Johanna*
    Har sett att Lindex har sånt vav...tror tom att det heter Brasiliansk vaxning!

Svar på tråden brasiliansk vaxnin