BT-Träff-Stockholm, Ny tråd igen!!
Gaaaahhhh...
Min klänning har kommit!!!!!! Jag kan hämta den tidigast kl 16.00 hos postombudet 5 min. härifrån - och jag har väntat sen i NOVEMBER!!! "Bara" en timma kvar nu... :p
Gaaaahhhh...
Min klänning har kommit!!!!!! Jag kan hämta den tidigast kl 16.00 hos postombudet 5 min. härifrån - och jag har väntat sen i NOVEMBER!!! "Bara" en timma kvar nu... :p
Muäh, när jag skulle hämta klänningen (hade många fjärilar i magen kan jag lova!) så hade de inte fått den än! "Nä tyvärr lilla fröken" (!!!) sa killen och förklarade att den förmodligen hade kommit till en UTKÖRNINGSCENTRAL här på södermalm...! "Så den kommer nog imorgon, kom in igen då så får vi se".
JAG BLIR GAAAAALEN!!!!! Det är sant! Om den inte kommer i morgon så får jag vänta tills på måndag och då BLIR jag verkligen galen!
Popcorn, jag hoppas verkligen att du kommer och hjälper mig prova, lovar att meddela så fort jag lyckats få hem klänningen... min slöja samt underkjol och syrrans dopklänning (ja, syrrans dotters dopklänning, då) ligger också i paketet, dessutom vet jag inte om det åkt fast i tullen så att de lagt på en massa avgifter... gissa om jag BLIR GAAAAALEN av denna väntan! :p
Ppocorn - vi åker bort på lördag och kommer hem igen på sön kväll, men ifall du har tid nån gång nästa helg eller veckan efter det...? Vad osis att du åker bort just nu! Men allt hinns nog med i alla fall..
Klänning ankommit. Status: underbar... :D:D:D
Även slöja och underkjol ankommit. Status: Fluffig respektive strassbesatt och vacker som en dröm...
åh...
idag fick vi dessutom ytterligare 7 st ja-tack till bröllopet...
:D
14 maj - Karenina72 15:00 S:ta Maria domkyrka, Visby
28 maj ? Skratt-maja 15:00 Alla Helgona kyrka, Nyköping
28 maj - Gotlandsbrud
11 juni - emlu
11 juni - Sandflickan, 16.30 Seglora kyrka
11 juni - ELA, Salems kyrka 15,45
18 juni - Shalimar, 14.00 i Västanfors kyrka i Fagersta
23 juli - Brud05
30 juli - Popcorn
19 augusti ? lillsmurf 14:00 Hedvig Eleonora Stockholm
20 augusti - Fröken W
20 augusti - Visinge - 15,30 Såstaholm
20 augusti - Brud 20 aug
20 augusti - betsy05
20 augusti - bridzilla 15.30 Sandhamns kapell, Sandhamn
20 augusti - Hetta 14:30 Mörtsjöåsen
27 augusti - Veronika 17:00 Djursholm kapell (Djursholm)
27 augusti ? Skrutt-humlan, 15.00 Nässja kyrka, i Vadstena.
27 augusti - Vronk
27 augusti - JessieJa
3 september ? Emilia, kl.16:00 i Vaxholms Kyrka.
3 september ? Sepbrud
27 maj- 06 - Annaglitter Ersta Kyrka, (ingen tid än)
27 maj -06 - Peon
27 maj -06 - Rydén
3 juni -06 - Antonia
heh, vi har flera "respektive" som vi aldrig träffat, men jag tänker som så att - om Jonas blev bjuden men inte jag, eller tvärtom, så skulle det inte vara så kul. Så när vi har fått veta att våra vänner hare nya "resp" så har vi tagit med dem utan att tveka.
Popcorn - vad hemskt! När ska han opereras? Ska be en bön. Men det är trots allt väldigt väldigt få som INTE blir botade, särskilt om det upptäcks snabbt. Det är ju många som får hudcancer nuförtiden. Lycka till (jag hör av mig)!
Grattis säger jag med och ÅH, nu står jag på tur! Festprogrammen gjorde vi färdigt igår, så nu är aaaaallllllt klart - utom att vi ska ta en danslektion till (fast mest för skojs skull) samt hitta en present till best man.
JISSES! Mindre än en vecka kvar nu!!!!!