Blev så paff av Bridezilla underbara bröllopsresa så jag glömde berätta våra framsteg i planeringen!
Har idag varit i blomsterbutiken och bokat brudbukett, corsage och brudnäbbsbukett. Ska även tärnan ha bukett eller ej? Hur kommer ni göra?
Sedan var vi förbi frisören, mamma och jag, och bokade även in tid m.m. så kl.12 på bröllopsdagen ska jag vara på plats. Måste fixa lite blommor till håret också om jag vill ha det... hmmm... är väldigt fest i frisyren som finns i BröllopsMagasinet Nr.13 2003, sid 77. Frisören trodde absolut den + tiara och några lösa slingor skulle vara jätte passande!! Så kul!! Hon kollade hårkavlite, kände och provade lite redan nu på plats idag. Blir ingen konsultation, men bra tid för uppsättning istället. :)
Härligt... vet inte riktigt om det är mer att boka och beställa nu... Hmmm... herrarnas kläder så klart - men det är ju inte mitt "problem". Sedan ska menyn fastställas helt. Bra tips på medelhavsinspererade fiskrätter mottages gärna för ytterligare insperation.
//Emilia