JAg hade just skrivit ett jattelangt inlagg, och sa nar jag skulle posta det forsvann det! Typiskt! Linjen ar inte som den ska har fran ARuba. Ja - som ni marker har jag svart att halla mig harifran aven under brollopsresan.
Skratt-Maja: Lycka till pa din dag, det ar ju din tur snart!
Emlu: Kul att du blev hippad - du var ju lite tveksam om det skulle bli nagot.
Johan och jag hade en underbar dag, men det var svart att riktigt ta in att vi faktiskt gifte oss. Lite overklighetskansla sadar. Vadret var underbart, alla var glada och framfor allt gasterna var nojda med att vi gifte oss i Visby, manga tog nagra dagar extra ledigt som en minisemester. Och jag var aldrig i narheten av att svimma!
Nagra rad pa vagen:
-Njut av dagen, den kommer ju inte tillbaka. Tank inte pa om gasterna har kul eller ej. Se till att ni har det istallet.
-At ordentligt. Sjalv at jag pastasallad hos frissan innan klanningen togs pa, och banan och vatten i kyrkan nagra minuter innan vigsel. Det gjorde inte bestman och han svajade betankligt under vigseln.
-Ha bra underklader. Sjalv ar jag lite arg over mina - det enda som gick snett for ovrigt. Funkade jattebra med klanningen nar jag provade hemma men inte sa bra under brollopsdagen. Nar jag dansade och rorda mycket pa mig gled overdelen upp och blev synlig i ringningen. Irriterande, aven om ingen annan kanske sag det.
-Dokumentera ordentligt. Hoppas att vi sjalva har gjort det med videokamera, engangskameror, gastbok. Vi ar jattenojda med de sma kuverten som alla gaster fick till att skriva en halsning till oss. Pa framsidan av kuverten fick de ange nar vi skulle oppna det. Och nu kan vi oppna brollopshalsningar fram till ar 2045! Forsta redan dagen efter brollopet. 43 kuvert insamlade fran 56 gaster. Mer an vi hoppats pa.
Vi hors nar jag kommer hem igen. Berattar garna mer om min dag for alla som ar intresserade...