Inlägg från: skratt-maja |Visa alla inlägg
  • skratt-maja

    BT-Träff-Stockholm, Ny tråd igen!!

    Har pratat med mamam och eventuellt så kommer jag att ha en klänning att prova i slutet av veckan... återkommer så fort jag vet ngt mer, om inte jag ska prova så är det klart jag kommer

  • skratt-maja

    karenina ävenjag hoppas att ni får en udnerbar dag och att solen strålar

    sedan för oss som är lite sugn apå vine ller annat på torsdag, när och var, föredrar ju helt klart ngt ställe som inte är så rökigt....

  • skratt-maja

    lillsmurf och hetta tråkigt att torsdagen inte passar er!
    om vi ska hinna ses före den 1 juni så kanske vi ska försöka hitta en dag... tom den 24 maj finns jag i stan sedan blir jag borta ett tag

  • skratt-maja

    Åh jag som sett fram mot lite bröllopsprat ikväll!!!!
    aja det får väl bli vid ett anant tillfälle då!

  • skratt-maja

    Hm, henric är så mystiskt så jag tror att det är möhippepalnering..... tror dessvärre att det blir nästa fredag!!!! återkommer!

  • skratt-maja

    jag behöver lite hjälp, främst av er som varit på skojakt på senare tid.. jag behöver ett par extra skor, sitter nämligen här med en rejält stukad tå och tror inte att jag kommer att kunna ha mina skor, så nu ska jag på jaakt efter ett par platta remskor eller sandalliknade saker!!!!

    Jagpp möhippa på gång och jag tror att det blir onsdag eller fredag i den här veckan..... fredag tror jag mestpå! tro rinte det är så farligt, tror jag vet vem som håller i det... Min blivande var på svensexa i lördags, lazerdome, restaurang och en liten pubrunda.... tror att han klarade kvällen bra mkt bättre än fler andra i gänget Kom hem redan kvart i två och var mest sur över att han missat att se en bra hockeymatch!! Ingen fara alls där.... Puh mkt skönt..

    popcorn- härligt med lite extra sol och bad!!!

    Då med det jag skrivit ovan så vet jag inte hur jag kan eller inte i vekcan men jag vill verkligen!!! återkommer

  • skratt-maja

    hur har ni det tjejer??? sugna på lite kaffe??? vad sägs om i morgon onsdag????
    (klurat på detta med hippa och jag tror at den blir på fredag).....

  • skratt-maja

    Är så ledsen men min fot strejkar! Var på ett möte nu på förmiddagen och foten gillar inte att behöva vara igolevet så nu är den tre gånger så stor som den ska vara och jag tror inte att jag är ngt trevligt fikasällskap då!
    Ber verkligen om ursäkt!!!

  • skratt-maja

    Igår så provade jag min klänning!!! Så härlig känsla... Den var lite lång och lite vid så nu ska den fixas till på onsdag! Men jag kände mig så fin och det lilal släpet bakom.... Det är ju inte så många dagar kvar tills jag får ha den på riktigt, åtta om man ska vara noga...

  • skratt-maja

    Visst är det lite pirrigt men så är det alltid för mig när man har ngt stort framför sig! men det är rätt sorts "pirr" så att säga.. inte orolig över att vi inte ska hinna klart eller så, känns som vi har bra koll... ska förbereda lite för den bruch vi ska ha på söndagen efter bröllopet och den grillning vi ska ha på fredagen...

    Nu ska jag t amig upp från solstolen och bege mig till bussen... det är dags för ansiktsbehandling

    trevlig helg på er blivande brudar!

  • skratt-maja

    Hej på er!
    Ingen hippa än så länge och nu har jag svårt att tänka mig att det kommer att bli någon det är ju inte så många dagar kvar...

    Annars är det mesta udner kontroll även nerver så det är mkt skönt tycker jag!!

  • skratt-maja

    karenina. först och främst gratuelerar!!! vill verkligen höra mer vid tillfälle och se bilder

    Emlu, roligt med hippa, jag har fått veta att de planer som fanns för min hippa rann ut i sanden för de lyckades inte hitta en dag som passade! Inte så farligt för så mina kompisar är mkt spridda över landet trodde jag att det skulle bli på detta vis. De kommer ju till bröllopet vissa redan på fredagen och de allra flesta stannar till söndagens brunch!

    Här tror jag att det mesta är under kontroll, håller på att packa för imorogn bär det av till Nyköping och mina föräldrar. Håller på att vika festprogramsbladen så det är på upphällningen! Har skriivt kom-i-håg-listor för att slippa ha allt i huvudet...

    ringne ligger här hemma och jag får titta på den en gång om dagen säger H!!!

  • skratt-maja

    Så är man fru!!!

    Svårt att på några rader sammanfatta den otroligt udnerbara dag som vi hade i lördags! Det går inte!
    henric var otroligt stilig i sin frocoat och sin väst och jag kände mig verkligen som en prinsessa hela dagen från det att jag gjorde mig iordning tills jag gick och lade mig.

    Solen sken när den skulle så till och med vädret var på vår sida!
    festen blev mkt trevlig precis som vi hade tänkt oss med fina och mkt personliga tal.

    Nu är vi hemma och njuter av att var anygifta och laddar inför vår resa till Malta som vi åker på kommande söndag!

    Emlu, hoppas att er dag bli lika underbar som vår! önskar er all lycka till!

    Hoppas att vi ses udner sommaren!

    P.s vi kommer att uppdatera vår bröllopshemisda med lite bilder så fort i hinner och får bilder d.s

  • skratt-maja

    popcorn, förstår att tankar snurrar men hoppas allt blir så fint som ni tänkt ändå, kram på dig!

    emlu, svårt att ge tips, men jag uppskattade att vi sov på hotell natten till bröllopet också, en lugn och härlig frukost på tu man hand var en bra start på prinsessdagen. Jag gjorde inte ngt annat än tog hand om mi gsjälv den dagen och det tyckte jag var skönt, så tårthämtning och alla andra små sista deltjer skötte andra och det tyckte jag var skönt vilket ledde till att jag inte blev så nervös utan njöt av att bli ompysslad.
    att vi nu är lediga och bara tar handom om varandra tyker jag är mkt skönt och det hoppas jag ni alla har möjlighet med ett par dagar att samla tankar och att prata bröllop och bara mysa och umgås i er egen värld och inte behöver kasta sig in i vardagen igen känns helt underbart.

    vill gärna ses och prata bröllop och andra saker med er.. är tillbaka den 19 så vi kasnke se innan midsommar om ni inte ska iväg eller så.. onsdag el torsdag efter jobbet??? hoppas att ha fått bilder då... en kompis var med och fotade hos frissan och det är ju en anna kul grej att ha kvar och visa maken i efterhand.. förvandligne till brud...

    kram på er alla och tack för alla fiakstudner det gjorde verkligen att vi tänkt igenom det mesta och att dagen blev otriligt underbar!

  • skratt-maja

    först och främst mina strörsta gratulationer till Emli och shalimar. Hoppas att ni hade en underbar dag!

    Själva är vi igår hemkomna från två härliga veckor på Malta! så nu blir det lite jobb och praktiska saker.

    Försökt nu på förmiddagen att klura ut hur jag ska lyckas att beställa nytt id-kort, men nu tror jag att jag har kommit på hur jag ska göra det...

    fika i gröngräset låter trevligt dock förstod jag inte riktigt vilken dag det var!!

    vår hemsida är www.zazzi.se/brollop och jag hoppas att få mannen att uppdatera den med lite bilder från bröllopet!

  • skratt-maja

    Hoppas man får komma med på pick-nick trots man redan är gift

    Humlan tycker jag är kanon!!! På vägen från jobbet liksom, finns ju på teknis!!

    Hoppas att ni alla får en trevlig midsommar! att solen återvänder!

  • skratt-maja

    Tack, jag kände mig så fin och var så nöjd med hår smink och blommor och klänningen som bara kändes så rätt!! Att Henric var så stilig!!!

    Visst ska jag berätta vad ni vill veta....

  • skratt-maja

    sep brud, tepåpsarna var en hälsning! Det var så att några vänner till oss hade fixat detta. vid varje kuvert för utom våra, låg en bit papper en penna och en tepåse, de var så att gästerna skulle skriva en hälsning, ett råd eller ngt liknade till oss på lappen, vika ihop och placera den i fickan för tepåsen, så att vi när vi dricker te, öppnar och läser en lapp! Mkt trevligt.. (vi har dock inte fått tepåsarna ännu så jag har ingen aning om vilken typ av älsningar vi får)

    Halv fem fungerar på torsdag för mig!

    /skratt-maja nybliven fru på 28 år!

  • skratt-maja

    emilia och lillsmurf, då möter jag upp er vid kvart över fyra!!
    ser fram mot det!

    inte för att verka negativ eller så, men om det mot förmodan skulle inte vara så trevligt för en picknick pga vädret var ses vi då???

Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd igen!!