Inlägg från: blivande fru J |Visa alla inlägg
  • blivande fru J

*pinsamt* jag luktar....

Hur luktar du? Om lukten påminner om rutten fisk och du samtidigt har grå flytningar kan det vara bakteriell vaginos. Svampinfektioner kan ge en mer basisk lukt än det friska sura underlivet, könssjukdomar kan också ge lukter liksom mens. Är du orolig kan fynekologen vara en bra idé

• blivande fru J

skyddar snoppen från skav mm. den finns ju där när man föds, jag tycker det är trist att ta bort den utan anledning.

• blivande fru J

Pöjk: Jag hoppas din fru har stake nog att göra som hon vill. du är ganska påtryckande här och får säkert osäkra tjejer att göra saker som de kanske egentligen inte vill. Jag tycker inte att omskärelse är bra alls, jag tycker att kroppsbehåring är viktigt. man måste inte ge en kvinna oralsex om man inte vill, låt då hellre bli än tvinga oss tjejer att raka bort härligheten och sedan få problem.

• blivande fru J

Pöjk: Jag tycker omskärelse är förkastligt (om det nu inte sker av medicinska skäl då det är nödvändigt). Jag gillar mitt könshår och tänker fortsätta gå omkring med det trots att det, ve och fasa(!) kan bli upp till 3-4 cm om man mäter när man drar ut det. Ska till gynekologen nu och höra om det är normalt 8)

Svar på tråden *pinsamt* jag luktar....