pöjk: Om du läser lite fler inlägg bakåt så ser du dessutom att jag tidigare har skrivit att jag inte har märkt någon påtaglig skillnad på fräschheten hos omskurna och oomskurna män...
Att det är många kvinnor som vill låta omskära sina flickor i de kulturer där det görs, beror på helt andra mekanismer än den manliga omskärelse som förekommer på andra ställen. Men det är en _heeeelt_ annan diskussion.
När det gäller att raka eller inte raka, så är ju smaken som baken där också. Det finns massor av män som tycker att det är mycket sexigare med en buske än slätrakat. Sen finns de dem som tycker att det kvittar, både rakat och rufsigt är sexigt. Och så finns de dem som är som pöjk, som vill att det ska vara rakat.
Detsamma kan ju sägas gälla för killarna. Det kan ju vara rätt trevligt med en rakad eller trimmad kille också.
Det är ju till syvende och sist så, att det är nåt man får komma underfund med i sitt förhållande med sin partner.
---
Apropå hårlängd - nu när jag är gravid har jag inte trimmat alls egentligen, eftersom risken för svamp är så stor, och för ett tag sen upptäckte jag hårstrån som var nästan tio centimeter! Då åkte saxen fram och kalufsen blev några centimeter kortare.