*pinsamt* jag luktar....
Ni som inte rakar er, hur långt blir erat könshår? Mitt blir flera cm vilket medför att jag tappar känseln där nere. Alltså föredrar jag att vara rakad. Sen att maken också föredrar det gör ju inte saken sämre.
Ni som inte rakar er, hur långt blir erat könshår? Mitt blir flera cm vilket medför att jag tappar känseln där nere. Alltså föredrar jag att vara rakad. Sen att maken också föredrar det gör ju inte saken sämre.
Hehe. Men det är sant. Jag tappar känseln med hår. Inte helt kanske men jag har betydligt mer känsel om jag är rakad. Testa själv så får du se på mirakel Jonnes brud.
Känseln i underlivet. Kan t o m tycka att det känns obehagligt när det är för mycket hår där för det vet ju alla att försöker man tvinga ett hår som ligger åt ett visst håll att ligga åt det andra hållet så känns det obehagligt.
Sen känner jag också mig väldigt osexig med en stor hårbuske.
Det kanske är jag som är onormal för på mig växer håret ganska långt in på de yttre blygdläpparna och då kommer det ivägen för de inre på nåt sätt. Hur som helst. I vägen är det så bort ska det.
Kan tillägga att jag har rätt köttiga yttre blygdläppar så jag skulle inte våga raka med hyvel utan använder rakapparat.