• NokGroda

*pinsamt* jag luktar....

selda mfl:
    många killar tvingas skära om sig någon gång i livet eftersom förhuden krymper och ger obehag eller ständigt blir infekterad av svamp eller liknande.. verkar smått vettigt allting sammantaget. =D

• NokGroda

IngridMarie: ja har han problem på det området kan det ju vara bra att bli okänsligare och kunna hålla ut längre.. annars måste jag säga att jag föredrar dem med normal "livslängd" - jag vill inte ha skavsår! =D

• NokGroda

Pöjk: den här diskussionen handlar inte om att förespråka omskärelse utan om alla möjliga saker från ett ämne till ett annat och så vidare. har du verkligen läst hela tråden?

ditt lilla utbrott om att killar måste stoppa ansiktet i håriga muttor går inte hem. många av oss inser faktiskt precis vad det innebär och resten har säkert sugit av en mängd mer eller mindre sugiga manliga könsorgan.

det finns inga som helst problem med att gå ner på en hårig tjej. om man rakar sig eller inte förblir en framför allt estetisk fråga. tyvärr gäller inte riktigt samma sak för omskärelse där det finns medicinska/hygieniska fördelar men även bieffekter som nedsatt känslighet (allt det här finns i tråden du troligtvis inte läst). en stor del av männen i världen är omskurna. din inställning mot det är förmodligen en direkt följd av att du är uppvuxen här i en kultur där det är ovanligt ovanligt.

• NokGroda

Ei saa peitää: det trimmas ner till en halv centimeter.

• NokGroda

blivande fru J: asg! tjoho!!

• NokGroda

gillar också lurviga män

• NokGroda

Ei saa peitää: känsel i vaddå?

• NokGroda

Ei saa peitää: ja jag undrade för det är ju ändå inte där det växer hår som jag vill bli smekt mest och helst.. så känseln där känns mindre betydande.

• NokGroda

betydande?! betydelsefull heter det.

• NokGroda

ja fast engångshyvlar kan slinta och ge lustiga rivsår på blygdläpparna istället =)

• NokGroda

Ärligt är härligt! =D

Svar på tråden *pinsamt* jag luktar....