Blekingebrudar, var är ni?
Efterlyser blivande brudar i blekinge, hade varit kul med en BT-träff. Ge er till känna.
Efterlyser blivande brudar i blekinge, hade varit kul med en BT-träff. Ge er till känna.
En från karlshamn här. Vi gifter oss 13/8 i kapellet på Castellet(stavas väl egentligen med K men det blir finare med C)
Dock så vet jag inte riktigt vart festen skall vara. Funderar på Hemsjö då jag är därifrån men det är två mil.
Vad kul med lite Blekingetjejer! :) Jag bor även jag i Karlskrona...iallafall några dagar till för sedan blir det Sölvesborg. Vi ska gifta oss i Karlshamn i Skyekärr på logen! :)
Vet inte ens vart det ligger=) Är ju inflyttad i karlshamn
Skyekärr är ett ställe som ligger mellan Hällaryd och Matvik. Ett klassiskt ställe att ha stora Studentfesten på.
Är utflyttad från Karlshamn, men har bott där i 17 år.
Skriver upp alternativen så jag kan fråga m2b om han vet vart det ligger. Tack=)
Brud på castellet.
Kul! Vi gifter oss oxå på Kastellet i sommar.
Har ni varit ute och tittat på kapellet? Såg reportaget i Sydöstran idag.
Det börjar dra ihop sig. Hur långt har ni kommit i planeringen? Har ni funderat på hur ni ska smycka kapellet inför vigseln?
Vilken präst ska ni ha? Vi ska ha Ulrika Persson, träffade henne förra veckan och hon verkar jättebra.
Castellet! Vilket superval. Det kommer säkert att bli toppenmysigt. Själva funderar vi på Elleholms kyrka för den är så liten och mysig.
Mli- är det du som bodde på Baldersvägen? *uppvuxen i kvarteret*
Cacka: Inte funderat alls så långt ännu. Ska dit på söndag, får passa på när det är gratis båtfärd över och och titta på kapellet.
Prästen blir Ulf Hernfelt(tror det stavas så) har inte pratat med honom ännu. Blev tilldelad honom idag först.
De på pastorsexpeditionen trodde först att det inte var någon präst som jobbade den dagen men som tur var sa han att han kunde göra det. Annars hade man fått leta bland de pensionerade prästerna.
alrun Ja, vem är du?
mli_b, jag bodde på Schweizervägen men min morfar bodde granne med er. Tänk vad världen är liten!