• Tissa

Ta en fika i Malmö!!

Jag bor i arlöv lite utanför malmö E det nu på tors? Får man kanske komma?

• Tissa

Ja nånstans där det inte är så mkt folk som går...sist vi hade en brudträff så möttes vi utanför h&m på gallerian...lite svårt att se vem det var som stod och väntade...man brukar ju träffas där iböand när man ska ut me nån kompis och fika hehe

• Tissa

Hej på er! va kul att det blir av Hm vet inte om jag kna komma....vi ska åka och smaka på bröllopstårta kl.20.00. Men jag får se om jag hinner,kan ju stanna en liten liten stund hehe ha det gott kram

E det nån av er som är innne på familjeliv osså?

• Tissa

Haj Girls!

Vill jätte gärna följa med nästa gång ni ska ses...kunde tyvärr inte förra gången eftersom vi skulle iväg och smaka på bröllopstårtor

Kram kram /Therese

• Tissa

Jag vill jätte gäran med! När?? ha det gott kram /therese

ps. E det någon som e inne på familjeliv här osså?

• Tissa

Ååhh den 7 juni ska jag på student kl. 19.00.....typiskt.hehe

• Tissa

hur många blir det på tis? Jag få komma nästa gång eftersom jag ska på student då. Men jag hoppas ni får det jätte skoj!

Jag heter Therese och blir 24 snart(19 juni)bor med min Tompan som är 25 år i arlöv med våra 3 små katter. Vi gifter oss den 29 okt dagen efter våran 9 års.dag!

• Tissa

Nåt bestämt? jag har ju fått jobb nu över sommaren bara men ändå skönt!!! så nästa vecka jobbar jag 6-14 så på eftermiddagen kan jag ju

• Tissa

Nästa vecka kan inte jag iaf... jobbar 14-22 hela veckan ut. hehe

• Tissa

nu denna onsdagen elr nästa igen?

Svar på tråden Ta en fika i Malmö!!