• nanna06

Ta en fika i Malmö!!

Hej!
    Ny här...

• nanna06

Japp, det är när man är ny som man postar inlägget utan att ha skrivit nåt ens...
    Tänkte bara säga att jag eventuellt också dyker upp på torsdag. Hoppas det är ok...
    see ya!:)

• nanna06

LadyJava, jag har inte hunnit att bli en bridezilla heller ännu, tror jag inte iaf...:) Gifter mig nästa år också. Men det lär finnas en risk för att man blir det nu när man träffar alla andra bridezillas...:) Ska bli kul!

• nanna06

Supertrevligt tycker jag också! Får vi snart göra om...:)

Ehm, ta det lugnt, det kommer att ordna sig. Det är lätt att man blir lite uppstressad när alla sitter och pratar om hur man ska ha det, vad man fixat och vad man inte fixat etc. Men det ordnar sig alltid...;)

• nanna06

jag hade gärna hängt med, men kan inte på tisdag....:(

• nanna06

Jag kommer inte idag, det var idag ni skulle träffas va...? Men följer gärna med nästa gång.
    Izunia... om vi tar det i början av juli så kan jag iaf...

Tissa (å resten...)! Jag heter Anna och är 27 år gammal, gymnasielärare och fr.o.m. torsdag, malmöbo på heltid. Bröllopet blir först nästa år...

• nanna06

Blev det nån träff förra veckan? Det verkade som att det var en del som inte kunde komma därför undrar jag om ngn är intresserad av en ny träff nästa vecka? Onsdag torsdag kanske?

• nanna06

Jag är ledig fram till den 16 augusti...:) så för min del kan jag lite när som helst.. Men jag kom på att det är midsommar på fredag vilket innebär att en del kanske åker redan på torsdagkväll, så mitt förslag är onsdag nästa vecka vid 18-19 tiden. Ngn som kan då?

• nanna06

precis... är det nån mer som hänger på..??

• nanna06

ja, jag kan eg vilken som, så för min del spelar det ingen större roll...

Svar på tråden Ta en fika i Malmö!!