Inlägg från: martiina76 |Visa alla inlägg
  • martiina76

Ta en fika i Malmö!!

Jag vill också jättegärna följa med (bor i malmö)

M.

• martiina76

Kan alla tider nästa vecka, välj något bra...

M.

• martiina76

Torsdag blir kanon... Ska vi säga utanför Espresso house vid Hansa (ute på gatan alltså, INTE inne i hansa) Några pratade om kvällstid så kanske vid 18 eller 19???
    Om ni vill så kan jag ha senaste nummret av bröllops-magasinet i handen så kan alla sluta upp till mig (om någon är osäker på hur vi "nevrotiska brides to be" ser ut ;)
    Jag är inte trådstartare så hoppas inte jag trampar någon på tårna genom att ta initiativ...

• martiina76

Torsdag klockan 19,00... kanon... Känns nästan som att gå på blind date;) Jag tar med mig BM i handen...
    M.

• martiina76

Snälla blanda inte in ett nytt café nu när vi äntligen bestämt något...;) HANSA tar vi denna gången så kanske vi kan gå till moroten nästa...

Bridezilla så det bara rungar om det...

M.

• martiina76

Japp Hansa klockan 19,00

• martiina76

Jag kommer... min man to be suckade och sa -massor av bröllopstokiga brudar, tur man inte ska vara med där... ;) stackarn, vill nog hellre sitta med på sin mormors syunta tror jag *ler*

sak bli supertrevligt, jag tar med mig hela bröllopsboken så jag kan skriva upp ev tips och nyheter...

• martiina76

Tack för igår tjejer, det var verkligen trevligt... Har dock lite svårt med tangenterna idag med mina nya naglar :)... Vi får verkligen ha en ny träff snart...
    Kram M.

• martiina76

Hello tjejer, lägger in min mail så kan ni skicka ett mail till mig så sätter jag ihop en liten grupp och skickar tillbaka till er...

martiina76@hotmail.com
    M.

• martiina76

Tycker det är bättre vi tar ett ställe som är öppet till 21-22 så vi slipper flytta på oss när vi har som trevligast... Lilla torg var ju mysigt när vi väl kom dit...

UTESERVERING :)
    M.

• martiina76

Espressohouse vid viktoria? Det som dom bygde om nyss? Det blir ju kanonbra om dom har öppet till 22... Vilka kommer?
    jag kommer...
    M.

• martiina76

Jag slängde iväg ett mail om fika-planerna er som jag har lagt till i mailgruppen vi skapade efter förra träffen... Är det någon mer som vill vara med på listan så skicka ett mail till mig martiina76@hotmail.cm så uppdaterar jag

• martiina76

Jag kan komma... Jag skulle haft med mig en Bröllopsmagasinet-tidning sist men jag glömde det (vi hittade varran ändå) Kan dock göra ett nytt försök med tidningen imorgon så känner ni igen mig iaf...

Svar på tråden Ta en fika i Malmö!!