Ta en fika i Malmö!!
Utanför Espresso house later toppen. Ska vi säga 19?? Om nan tar bröllopsmagasinet tar jag bröllopsguiden sa ni känner igen mig!
Utanför Espresso house later toppen. Ska vi säga 19?? Om nan tar bröllopsmagasinet tar jag bröllopsguiden sa ni känner igen mig!
Yes! kl 19 utanför Espresso house vid hansa! Vi ses där!
Kom du! Det är ju kul om vi är fler!
Ja det börjar bli riktigt spännande!
hahaha....bridezillas här ja....
Det är lugnt även om du inte är bridezilla än! jag gifter ,mig inte heller förrän nästa ar och är redan en....
HANSA är det väl??
goodie goodie! ska bli kul att fa ansikten pa era namn!
jag ska med!
Det var ju synd att du missade den...Det var verkligen trevligt. Manga av hos har langt kvar sa jag tror säkert att det blir en träff snart igen!
Absolut! Va riktigt trevligt och vi far göra om det igen snart. Sa alla som inte kunde följa med kan komma nästa gang!
Lady Java... Hur har det gatt nu? Är du fortfarande sa lugn som du var tidigare? Eller har det börjat märkas att det snart är dags?
ah! Där ser man. Förvirrad som man är!
Det blev lite svart att para ihop namnen med nick!
Hoppas att du sover bättre nu iaf! Annars far du väl träffa oss igen! (eller inte.... )
Jag har väl din mailadress? Jag ska skicka den till dig. I vilket fall som helst sa fick jag angest över mina naglar eftersom jag väntade pa nya roliga produkter, och har nu fixat till dem! =)
Ehm
nu har jag skickat! tror jag skickade rätt!
Jag var med förra gangen och det var jättetrevligt! Far vi "gamla" tjejer oxa följa med?
Ingen annan fran förra omgangen som ska med?
Vi var pa Espresso house sist vi träffades och det var helt ok! Ingen störde oss, men de stänger redan 20 tror jag, sa vi fick ga vidare.
Jag kommer! Är det den pa gagatan till triangeln??
Jag är inte säker pa om jag kan komma den 7:e...Hör av mig imorgon.
ah..förresten...Heter Isabelle och är 24 ar. Gifter mig 12 augusti 2006 med min fästman Andi. Bor i Lund, pluggar sports management, jobbar som nagelteknolog och andi är musiker. Det är kort om oss!
Tjejer...jag tror inte att jag hinner komma imorgon. Det verkar vara manga som inte kan, men vi far ta en träff igen i sommar! Är manga bortresta i juli?
Jag är bortrest till den 28 sa efter det hänger jag gärna med om det blir nat!