• aug 2005

vita hästar & vit vagn

Hallå!

Har letat överallt efter vit vagn och vita hästar, men samtliga firmer har enbart svarta vagnar. Det känns så dystert.

Är det någon som vet var man kan hitta vit vagn?

Är det någon som har använt sig av R&P hyrverk? Är NI nöjda?

• Svar på tråden vita hästar & vit vagn
  • Nikkis

Har du kollat med ridskolor och liknande? Dom brukar ju ha hästar i alla färger o former Dom kanske kan fixa nånting, är ju värt att fråga.

• frulan

Tror inte att det kommer se dystert ut trots att vagnen är svart
    Det är så vackert med häst o vagn!

Men du kanske kan pynta vagnen lite om det är viktigt? Drapera eller så? Eller fästa på fina grenar eller så.

• aug 2005

jag har kollat upp flera ridskolor o dyl men ingen har vita vagnar dock har de vita hästar - men det frulan säger stämmer säkert, det blir säkert fint ändå...

• DixieChick

det är nog ruskigt svårt att hitta en vit vagn =(

men en svart tycker jag är snyggare ändå!

• plommon1

Har du ringt strömsholms ridskola samt flyinge? De har många vagnar. Har sett flera shower. Stor chans att de har en vit tror jag!

• aug 2005

tack för tipset, ska kolla upp det :) jag hoppas hoppas de har

• Claes blivande fru

Inte för att jag har med saken att göra, men ligger inte Flyinge i Skåne någonstans, och Strömsholm en bit på "fel sida" om Västerås? Tänkte bara transportkostnader... och svart vagn med vita hästar är jättesnyggt.

• 2/7-05

Jag tror att du skall satsa på vita hästar och svart vagn. För vita hästar är inte kritvita som de flesta vita vagnarna är, det finns stor risk att hästarna kommer att se skitiga ut om de drar en vit vagn samtidigt som din klänning (om du skall ha vit) kommer att försvinna in vagnens färg eller skära sig om det inte är samma vita färg.

Svar på tråden vita hästar & vit vagn