Hjälp!!Har tappat min ring :-(
K'änner mig så himla ledsen, klantig, dum m.m, men igår tappade jag min förlovningsring! Den har suttit lite löst på sistone och jag "lekte" med den på bussen, satt och draog den fram och tillbaka etc och sedan på stan upptäckte jag att den är borta!
Vi har varit förlovade i 2 år och det blir ju INTE samma sak att köpa ny ring och gravera in våra namn...den "magiska" ringen är borta! Ska kolla bussbolaget idag, de skulle kolla bussen noga, men sa att en ring försvinner så lätt i en buss...är ju ej säker på att den ramlade av i just bussen heller...kan t ex ha ramlat när jag klev av bussen. Jag har tittat på marken, där jag gick igår, men utan resultat
Dessutom gnölar min sambo om att det blir dyrt med ny ring Hallå!!! vad är detta? ska bara han ha ring pga att han är sniken? Tror den kostade 1.700...MÅSTE ha en ny ring omd en ej dyker upp...men jag skäms över att skaffa en ny ring med 2 år gammalt datum...känns som att det bara är jag som är klantigast i världen som lyckas tappa en FÖRLOVNINGSRING!