Sista träffen innan våra bröllop!
Denna gång kanske man ska skriva in det i kalendern, för jag har verkligen lyckats missa denna träffa minst två gånger nu. Jag får väl skylla på ålder och bröllops-förvirring.
Vart träffas ni?
Denna gång kanske man ska skriva in det i kalendern, för jag har verkligen lyckats missa denna träffa minst två gånger nu. Jag får väl skylla på ålder och bröllops-förvirring.
Vart träffas ni?
Calice: jag förstår dig helt och hållet ang om att du inte ska lägga ut din hemadress här. Jag håller koll på forumet för att se vilken plats ni bestämmer för nästa träff.
- Utefik eller öltält låter mysigt! Mitt favorit-ställe Magnolia har säkert fått till sin uteservering straxt utanför.. det kanske vore något?
Vad brukar ni ha med er? Era inbjudningar, bilder på kommande ringar, klänningar.. etc?
/indianflickan
Calice: Jag kommer gärna! Har inte varit med på era träffar förrut och det skulle vara lite kul att träffa andra och höra hur ni har löst saker och ting.
Däremot tillhör jag en av dem som jobbar mycket - även på helgerna. Jag kan alltså inte garantera till 110% att jag kommer. Men jag är varken en allergiker eller ett kakmonster så du behöver inte förbereda något för just mig.
Hälsn. Indianflickan
na76: det räcker med det lilla hemliga..
Tack för en mycket trevlig träff i söndags!! Synd bara att jag var tvungen att gå mitt i.
Kul att höra era ideér, se era hemliga underkläder och se era superfina inbjudningar/vigselprogram! Man kan väl lugnt påstå att jag ligger lite efter..
TACK!