• mica82

vilka blommor är det i buketten

Hej!

I mitt galleri har jag en bild på en bukett. Har ingen aning om vad blommorna heter.. vet ni om man kan få tag på en liknande bukett i början av september? Vad heter blommorna?
    Tycker den är så härlig. Den är verkligen jag!

• Svar på tråden vilka blommor är det i buketten
  • Lilla Molnet

Hej Mica,  buketten är jättefin! Kul att du fick hjälp med att hitta blommorna, jag tänkte bara fråga dig var du hittat klänningen du har på bild i ditt galleri? Den är ju hur fin som helst! :)

• mica82

Lilla Molnet skrev 2010-05-06 20:30:28 följande:
    Hej Mica,  buketten är jättefin! Kul att du fick hjälp med att hitta blommorna, jag tänkte bara fråga dig var du hittat klänningen du har på bild i ditt galleri? Den är ju hur fin som helst! :)

Åh va glad jag blir! tack så mycket! jag köpte den i höstas så jag tror inte den går att få tag på längre. har sökt den på nätet men inte hitatt den. trés chic är märket och modellen heter SN2752. jag köpte den på www.Dreambride.se hennes butik ligger i Ronneby. Hon som äger butiken är jätte hjälpsam så hör med henne!

När ska du föresten gifta dig och vilken storlek har du? Du kanske kan köpa min efteråt? :) Den är i strl 38

• Bettertogether

Jag gjorde den buketten åt en vän som gifte sig förra sommaren :D Den är jättefin live också ;)

Fast vi använde bretagne-krysantemer istället för dahlior :) och gjorde den i ett skaft för att få en mer rund form istället för bildens strutform :)

• mica82

Bettertogether skrev 2010-05-12 08:46:33 följande:
    Jag gjorde den buketten åt en vän som gifte sig förra sommaren :D Den är jättefin live också ;) Fast vi använde bretagne-krysantemer istället för dahlior :) och gjorde den i ett skaft för att få en mer rund form istället för bildens strutform :)

Åh va fint det lät! Har du någon bild?

• Bettertogether

Jag inboxar dig! :)

• Lilla Molnet

Mica, vad gulligt av dig men jag gifter mig 10 juli så det blir svårt :) Hoppas du får en underbar dag när det är din tur!

• mica82

Önskar dig verkligen detsamma! Har du hittat din drömklänning?

• Lilla Molnet

ja jag beställde från Milly Bridal i Kina men har inte fått den än och bröllopet är som sagt om 3 v.... biter mig snart på naglarna.... :) mailar dig om jag inte får den i tid så kan jag låna din haha ;)

• mica82

haha, självklart så får du låna min ;)

Hoppas du hinner få din klänning väldigt snart! Måste vara jättejobbigt.. var det längesen du beställde den? Har du någon bild?

• Lilla Molnet

ja det är aningen jobbigt :) jag beställde i februari :( så jag borde verkligen haft den nu... googla på alfred angelo 810 så får du se bild. Har modifierat den lite med snörning i ryggen men annars är det samma. Så fin... men den måste ju komma också!!

• mica82

verkligen jättefin!!! Den måste verkligen komma snart! Vi får hoppas den sitter perfekt så du slipper gå till skräddaren med den! keep me posted :)

• Lilla Molnet

nu har de lovat att de skickar den imorgon från Kina, så det verkar som den kommer i tid... puh!

Svar på tråden vilka blommor är det i buketten