vilka blommor är det i buketten
Hej Mica, buketten är jättefin! Kul att du fick hjälp med att hitta blommorna, jag tänkte bara fråga dig var du hittat klänningen du har på bild i ditt galleri? Den är ju hur fin som helst! :)
Hej Mica, buketten är jättefin! Kul att du fick hjälp med att hitta blommorna, jag tänkte bara fråga dig var du hittat klänningen du har på bild i ditt galleri? Den är ju hur fin som helst! :)
Mica, vad gulligt av dig men jag gifter mig 10 juli så det blir svårt :) Hoppas du får en underbar dag när det är din tur!
ja jag beställde från Milly Bridal i Kina men har inte fått den än och bröllopet är som sagt om 3 v.... biter mig snart på naglarna.... :) mailar dig om jag inte får den i tid så kan jag låna din haha ;)
ja det är aningen jobbigt :) jag beställde i februari :( så jag borde verkligen haft den nu... googla på alfred angelo 810 så får du se bild. Har modifierat den lite med snörning i ryggen men annars är det samma. Så fin... men den måste ju komma också!!
nu har de lovat att de skickar den imorgon från Kina, så det verkar som den kommer i tid... puh!