K och M skrev 2012-05-04 20:33:26 följande:
Förresten, tycker att allt ni har planerat till bröllopet låter mycket fint! Jag hade också tänkt ha röda skor men jag hittade inga så det blev bruna istället. Låter kanske konstigt med bruna skor till ett bröllop men jag ska inte ha en klassisk brudklänning.
Nej, känner precis som du, inte direkt nervös men det snurrar i huvudet hela tiden. Vi har bara hyrt en lokal så vi måste fixa med mat, dricka, dukning och allt sånt själva, det är mer smådetaljer att fundera på än man tror!

Var gifter ni er någonstans?
Åh, sånt slipper vi tänka speciellt mycket på. Vi lämnar allt i lokalen typ dagen innan så fixar dom åt oss när de dukar, vilket känns jätte skönt! Vi måste bara bestämma hur vi vill ha dukningen och typ bestämma exakt vad för tårta vi ska ha, annars är allt klart med den delen av dagen! Jo, vi måste fixa musiken också..
Vi gifter oss utanför Södertälje, själva kyrkan ligger ca 40 min med bil utanför Södertälje, det är min barndomskyrka och lokalen är en golfklubb som ligger på vägen tillbaka mot Södertälje.
Jag köpte mina underbara skor i NYC förra våren, är så sjukt nöjd! :) Har inte hittat någon som varit lika fint här hemma. Nu ville inte BT att jag skulle ladda upp bilder, som vanligt.. men tror att det finns en bild på dom i mitt galleri. :)
Vart gifter ni er? :)