• Nikita14

Ny träff hos mig

Vi har fått ett erbjudande om att vara med i ett repotage till pingst i ST... Och nu undrar jag om det är nån flera än jag som kan tänka mig att ställa upp på det, hon ville visa vad man kan använda bl a Internet till... Så kom igen nu Sundsvalls/Timrås/Härnösandsbrudar... Det vore väl lite skoja att kombinera en träff med lite reklam om BT oxå!!!

• Svar på tråden Ny träff hos mig
  • 27Augusti2005

Men hej Moa!
    Sitter och skriver på ditt brev från AFFs Bröllpstråd just nu, vet inte om jag hinner klart ikväll(smittat mina 2 barn... Så liiite spring till sovrummen idag), men imorrn innan 18 LOVAR jag att du har den engelska översättningen.

• 27Augusti2005

Jo, förresten Nikita14. Känner en till tjej här inne som gifter sig i sommar. Kan säkert få med henne oxå.

• Nikita14

27Augusti2005

Låter kanon...roligare om vi blir flera... :)

P.s. Cybermamma är på hippa nu..

• Norrlandsbruden

Näe vad kul. När var det cybermamma skulle gifta sig? Det var i april va?

• fruSolli

gabbe mailade mig om det och jag vill gärna vara med låter ju jättekul det!!!

min mail är emeliev@gmail.com

*sprallig*

jag tycker vi ska be henne ta reda på alla festlokaler i sundsvall till repotaget om priser utrymme och så för det tycker jag har varit allra svårast att hitta info om.

• Nikita14

Tänkte bara kolla om alla äter tacos??
    Tänkte fixa ngt litet att äta...

• fruSolli

tacos är hur gott som hälst! om inte du brukar ha gräddfil och bananer på så tar jag med det ;) (det är hur gott som hälst på tacos)

• Nikita14

Brukar ha turkisk yougurt....Har aldrig testat med bananer...du får gärna ta med ddig det...

• Timråbrud

Vilken tid på söndagen ska vi ta? Jag ska jobba till kl 12. Så gärna lite efter 12 om det är möjligt!

Svar på tråden Ny träff hos mig