• Nikita14

Ny träff hos mig

Vi har fått ett erbjudande om att vara med i ett repotage till pingst i ST... Och nu undrar jag om det är nån flera än jag som kan tänka mig att ställa upp på det, hon ville visa vad man kan använda bl a Internet till... Så kom igen nu Sundsvalls/Timrås/Härnösandsbrudar... Det vore väl lite skoja att kombinera en träff med lite reklam om BT oxå!!!

• Svar på tråden Ny träff hos mig
  • Nikita14

Timråbrud

Kl 15 har jag sagt....så vi kör väl på det....

• Janet73

Tittade in som hastigast och såg att ni ska träffas igen...jag hade ju tänkt att kunna träffa er på bröllopsmässan i stadshuset men pga magsjuk blivande man så blev det bara en snabb visit där. Så jag skulle bli jätteglad om jag oxå fick komma. Maila mig i så fall, tid, plats och ev. annat jag behöver veta.

• Timråbrud

Vilka kommer på träffen i dag?

• Nikita14

Alla tror jag men inte inte Cybermamma...Ingen annan har sagt att dom inte kommer

• Cybermamman

Nä, för jag måste sitta hemma och vänta på kinapaketet och sy på min lilla cape. Ha det så himla kul idag tjejer. Nästa gång vi ses är jag fru!

• Norrlandsbruden

Jag hade inte möjlighet att komma idag pga att min dotter har haft födelsedagskalas hela dagen. Hon fyllde 1år i fredags.

Hoppas ni hade roligt. Längtar till arikeln kommer i tidningen

• 27Augusti2005

Tackar för idag tjejer.

• Timråbrud

Hejsan..

Jag mailade Emelie att jag inte kunde komma, för jag fick inte tag på dig, Nikita14. Jag väntar som sagt mitt andra barn och mår uruselt just nu med illamående och obeskrivlig trötthet, hoppas att det ger med sig snart! *urk*
    Hur många blev ni? Blev det lyckat?
    Ska bli kul att läsa i tidningen.

Nu ska jag duscha, sen lägga mig igen för att upp och jobba kl 05 i morrnbitti.

Kram på er alla!!

Gabriella

• fruSolli

jag missade att kolla mailet innan jag åkte tyver :-/

ska kolla mailen innan jag åker nästa gång ;)

Svar på tråden Ny träff hos mig