Min viktdagbok!
Jag!
Har legat vaken hela nattne för att jag har varit så arg! Jag är väldigt duktig på att starta mina scheman och planeringar på att gå ner i vikt, men sämre på att avsluta dem! Men nu *%¤#"!&/())!!!!!
Jag!
Har legat vaken hela nattne för att jag har varit så arg! Jag är väldigt duktig på att starta mina scheman och planeringar på att gå ner i vikt, men sämre på att avsluta dem! Men nu *%¤#"!&/())!!!!!
Är inte naturdiet det de gör reklam för på TV, finns i choklad, vanilj och jordgubb och det är det jag tänker på. Hur fungerar såna. Har alltid varit emot sådana produkter, egentligen vet jag inte varför. Jag skulle nog bli så hungrig om jag bytte ut mål mot en dryck.
Allt som allt skulle jag vilja gå ner 8-10 kg. Men jag förstår att det inte är möjligt till sommaren, men kanske 5 kg? Eller vad tror ni? Blir så fruktansvärt arg och besviken på mig själv. Jag är en expert på att inleda och planera sådana här saker, men usel på att hålla dem!!!
om det är det jag tänker på
inte "och det är det jag tänker på"
Men håller du inte på att dö av hunger när du kör med sånt där? Menar inte att det är ngt fel, är mest bara nyfiken.
Okej! Kanske borde testa iallafal..På hur lång tid vill dub gå ner dina 15 kg?
Tänk om det bara kunde försvinna över en natt...hehe
Jag har varit med i viktväktarna förut, men det funkade inte för mig. Jag tyckte att det var för jobbigt att räkna points och hålla reda på allt, inte för själva räknadets skull utan att det blev för jobbigt för "psyket". Jag mådde inget bra alls, det blev liksom fel bara. Har haft problem med maten förut och därför passade inte den livsstilen mig, att hela tiden hålla koll.
Jag måste gå ner i vikt på ett tryggt sätt, inte gå ner för fort och att det inte upptar hela min tankeverksamhet. Så därför ska jag nog efter närmare eftertanke inte hålla på med nutrilett och annat. Utan istället tänka på vad jag äter och motionera. Det fungerar för mig, så jag vet egentligen inte varför jag inte satt igång tidigare. Så fort jag lägger om mina matvanor och drar ner på godis så går jag ner i vikt. Jag äår så lat bara...
Carolotta
Hur mkt vill du gå ner?