BT-träff Göteborg 3
Hej Tjejer!
Nu har även våran 2:a tråd stängts, så nu får vi börja på våran 3:e så vi kan fortsätta och ha våra inspirerande & trevliga BT-träffar.
Kram Patsa
Hej Tjejer!
Nu har även våran 2:a tråd stängts, så nu får vi börja på våran 3:e så vi kan fortsätta och ha våra inspirerande & trevliga BT-träffar.
Kram Patsa
Vad gulligt av dig, linda!
Hade ni trevligt på bt-träffen sist? Jag kollade på Robyn på Liseberg med en kompis så därför kom jag inte..
Mår ni bra alla?? Jag mår bara fint!! Ser fram emot en ny bt-träff snart!
Kram Malin
Tjoho!
Igår var vi i Tyskland o handlade vin och öl till bröllopet. Helt slut idag efter en jobbig men kul shoppingdag. Så nu hoppas jag verkligen att allt räcker, men vi har tagit i ordentligt för att vara på den säkra sidan.
Ha en skön lördag i solen!
kram Jossan
Brud_2005:
Hur blev tackkorten. Tyckte verkligen det var en jättebra idé med fyra kort.
Allt bra annars?
Hur e det tjejer?
Har ni fullt upp med bröllopsplaneringen eller är det bara jag som tycer det är lite stiltje just nu?
Vår osa har gått ut nu, så nu kan vi börja planera bordsplaceringen.
Funderar även på att byta florist. Var och kollade in ett annat ställe idag och fick mycket bättre pris.
Ha det!
Hej Tjejer!
Jag skulle behöva få lite hjälp med namn på billiga och bra florister. Min verkar ha backat ur i "sista sekund" så nu måste jag hitta någon ny i all hast.
Vilka ställen har ni valt? Vad kommer eran bukett att kosta?
martins pingla:
Nä har känns det som om jag bara stå och stampar och kommer ingen vart. Jag har helt enkelt idé torka just nu. Vilken florist ska du byta till?
Ha en trevlig midsommar allihopa!
Kram Patsa
Jag kan varmt rekommendera den florist vi anlitade (Lindome)- hon är oerhört duktig (har sett mer "vanliga" buketter där också). Min bukett blev lite dyrare i och med att den tog lång tid att göra samt att de beställde en massa liljekonvaljer som jag tror kostade 25 SEK/styck, men jag tror inte att det är så farligt dyrt där annars.
Hoppas ni alla får en härlig midsommar och vi kan ses snart igen !
Hej Brudar!
Förra lördagen blev jag hippad!! Urkul! Berättar mer på mästa BT-träff.
Glad midsommar på er!!
Godnatt på er, från en som knappt e vaken.. gäsp..
Patsa:
Jag ska anlita Monikas handelsträdgård i Agnesberg. Min mamma har alltid köpt blommor där och de har VÄLDIGT bra priser. För en bukett med ca 15-18 rosor i, 2 corsage, 2 armbandsblommor till tärnorna och 21 rosor och lite brudslöja till bordsdekorationerna betalar jag under 1000-lappen. De har tyvärr semester nu men tog min beställning ändå. Han tog hem en bukett med "min" ros bara för att jag skulle få se den i verkligen och till råga på allt skickade han med mig 3 stycken rosor samt brudslöja för att jag skulle kunna testa mina bordsdekorationer.
E bara hemma en sväng över dagen idag från sommarstugan, sticker ut igen om några timmar. Men om det är ngn träff på G snart kan ni väl höra av er till min mobil (står på BT-listan), för jag har ingen mail på Orust.
Ha det gott alla!!!
Kram Jossan
Patsa
Vi anlita Blomstermakarna, Mölndals Torg...SÅ HIMLA NÖJD..skickar gärna lite kort på buketten om du vill.
Vi betala 2200:- och fick följande:
-Brudbukett
-Tärnbukett
-2st Corsage
-Honnörsdekoration
-Rosenblad (4buketter)
Kanonpris och ett gott samarbete!
Just denna blomsterbutik är tydligen väldigt populär runt stan och de även ställde ut på Bröllopsmässan. Fler frågor hör av dig. Annars hoppas jag att allt går enligt planeringen för de flesta....jag är inne titt som tätt och kikar hur det går för er! Själv har man nu varit gift i 1½ månad och det är TOPPEN!
Kram så länge, Sharon
Hej Tjejer!
Hur har ni det i sommarvärmen? Själv har man bränt sig, solen är så stark, så nu måste man passa sig så man inte gör om det lagom till bröllopet och börja flå...mycket att tänka på
Maj-2005: You got mail!
Det skulle vara kul att träffas!
Vad säger ni om en BT-träff i nästa vecka, alltså onsdag 6/7?
Kram Patsa
Hej tjejer!
Vad gör ni imorgon på dagen?
Är det någon som har lust att träffas?
Hade varit kul!
E hemma alldeles ensam på dagen för min m2b blir kidnappad imorgon och far iväg på svensexa...
kram Jossan